Fw: [iwg-natuurpunt-lampyris] dagvlinder? [2 Attachments]

  • Ronny De Clercq
    Message 1 of 2 , Nov 1, 2011
      Hallo Jo;

      Idd geen eitjes van Sleedoornpage, maar ook niet van Pruimenpage. Welke dan wel?

      Ronny

      Sent: Sunday, October 30, 2011 5:51 PM
      Subject: [iwg-natuurpunt-lampyris] dagvlinder? [2 Attachments]

      Hoi,

      Vorige week (regio Durbuy) op Sleedoorn deze eitjes gevonden. Dacht eerst aan Sleedoornpage, maar deze eitjes zien er totaal anders uit, en in de directe omgeving trof ik dit jaar Pruimepage aan. Kan iemand helpen.

      Alvast bedankt.

      Jo

    • pieter vantieghem
      Message 2 of 2 , Nov 1, 2011
        Op de papilio-lijst worden blijkbaar geen bijlages mee gestuurd (?). Ik neem echter aan dat het om volgende waarneming gaat, die intussen reeds een oplossing kent.
        Zie link:

        mvg
        Pieter