Rapasai what happened

  • Y.Iqbal
    Message 1 of 7 , Apr 3, 2000
      Grano aw druno pukhtano
      Da doomra khamoshee, deh dera shora pus.
      I did not recieve e-mail from the group for the last three days, why so quite.
      A piece of my poem:
      Ya ba seroona warkawoo aw ya ba mroo deh lwegey
      Deh dey spairey khaitey elag peh bel majoon key neeshta

      Haagha pukhtoon che ba doonya tri na ghairat zda kaweh
      Haagha ghairat her cha key raghey yaw pukhtoon key neeshta

      Khanano wey keh wreh ranekreh beejlee neh warkawoo
      kho deh beejlai kunjee zamoong deh khan patloon key neeshta

      Che derla bel qanoon joraee no kho ghulam shwey kana?
      topak ba sta peh ooga gdee kho wreh qanoon key neeshta

      Peh daira meena
      Dr. Yaseen Iqbal Yousafzai
      The University of Sheffield (UK)