buna

  • bursucica2003
    Message 1 of 3 , Apr 1, 2009
      Am citit mesajele postate de curand pe grup si ma gandeam k ideal ar fi ca dupa fiecare sedinta sa fac un mic rezumat a ceea ce s-a discutat pentru a nu mai fi nelamuriri. Asta ca sa vin un pic in ajutorul vostru mai ales cand sunt multe de discutat,cum s-a intamplat aseara. Cu toate acestea un pic de atentie nu ar strica, deoarece inafara faptului ca nu s-a stabilit exact ora la care va incepe actiunea de sambata am incercat sa va explic cat mai bine care este programul saptamanii acesteia. Oricum este foarte bine sa comunicam si pe grup, astfel vor stii toti ce se va intampla in perioada urmatoare.
      Deci...o luam sistematic:
      - actiunea " Noua ne pasa" - pana vineri seara sa incercam sa strangem hainutele pe care imi doresc sa le putem trimite in weekend cu o dubita la casa de copii.Tocmai pentru ca se numeste asa as dori sa ne pese intr-adevar si sa facem un efort minim de a le strange cat mai repede, pentru ca amanam de ceva vreme aceasta actiune din motive intemeiate pana acum, dar acum k avem un pic de timp mai liber inaintea campaniei sa incercam sa o ducem la bun sfarsit.
      - semnaturile EBA - miercuri 1.03.2009 la ora 16:00 cei care mai au liste cu semnaturi sunt rugati sa le predea la sediul municipal (7 etaje) doamnei mirela limboseanu.
      - actiunea "Un oras mai curat" - care cu toate k se va desfasura sambata, ne vom intalni vineri la ora 16:00 la sediul municipal pentru a stabili ora de intalnire si cum va decurge aceasta actiune.Cei care nu pot veni vineri o sa incerc sa postez pe grup detaliile, insa este bine sa ne adunam si sa venim si cu idei noi pentru o mai buna desfasurare.
      - duminik...se va discuta sambata dupa actiune care este planul pentru aceasta zi, speram k si vremea sa tina cu noi si sa ne putem distra impreuna la un gratar.

      Daca mai aveti nelamuriri sau intrebari va rog sa le postati pe grup pentru a incerca sa le rezolvam impreuna.

      Va pup, o zi buna. IULIANA GEORGESCU
    • bursucica2003
      Message 2 of 3 , Apr 1, 2009
        --- In otpdl_ospdl_ploiesti@yahoogroups.com, "bursucica2003" <bursucica2003@...> wrote:

> [...]
        >
        > Daca mai aveti nelamuriri sau intrebari va rog sa le postati pe grup pentru a incerca sa le rezolvam impreuna.

        ps: s-a strecurat o mica greseala, ma scuzati, data de predare a semnaturilor este 1.04.2009 adik azi. si nu este o pacaleala, chiar daca e ziua in care ne tinem de farse ;)))
      • bursucica2003
        Message 3 of 3 , May 18, 2009
          Buna,
          Maine 19.05.2009 la orele 19:00 ne intalnim asa cum ne-am obisnuit la sediul municipal la 7 etaje pentru sedinta. O sa discutam despre "Lansarea candidatilor pentru europarlamentare" si campania electorala. Rugamintea mea este sa nu uitati de listele cu votanti.
          Seara buna.Va pup.

          IULIANA GEORGESCU