12 internshipuri la institutii europene / Det ectivii CV-urilor – obstacolul catre jobul dorit

  • Catalina Popescu
    Message 1 of 1 , Mar 9, 2013
      Pe www.facebook.com/Loredana.Simedre am lansat un nou concurs care iti va oferi 2 premii foarte utile pentru dezvoltarea carierei tale!

      In sectiunea OpportEUnities am postat 12 internshipuri la institutii europene, o oportunitate de vizita de studiu la Bruxelles si un job.

      De asemenea, am scris si articolul « Fabrici de… milionari » despre universitatile care se pot mandri cu cel mai mare numar de absolventi milionari, precum si articolul « Despre… detectivii CV-urilor », in care vorbesc despre tehnicile folosite de angajatori pentru a detecta CV-urile mincinoase.
      Pentru toate acestea si multe alte oportunitati, intra pe www.loredanasimedre.ro!