Tineri care au invins criza / Joburi si internshipuri in SUA

  • Catalina Popescu
    Message 1 of 1 , Dec 4, 2012
      Pe pagina de Facebook vei afla cum poti castiga un raport CV Insights Discovery Premium, care te va ajuta sa iti creezi un CV competitiv.

      Saptamana aceasta, in sectiunea OpportEUnities, am postat 5 internshipuri si 12 joburi la institutii internationale.
      De asemenea, am scris si articolul « Tineri care au invins criza » despre 10 tineri care, la o varsta foarte frageda au reusit sa isi construiasca o cariera de succes. Afla povestea lor!
      Pentru toate acestea si multe alte oportunitati, intra pe www.loredanasimedre.ro!