sedinta

  • bursucica2003
    Message 1 of 11 , Aug 3, 2009
      Buna,
      Maine, 4.09.2009, ora 19:00 avem sedinta la sediul municipal (7 etaje).Am rugamintea de a nu uita sa veniti cu propuneri de pliant privind actiunea care va urma si despre care am discutat sedinta trecuta. Si tot maine vom face si lista cu cei care au disponibilitatea de a veni pentru a vedea cum aranjam cu transportul si alte detalii.
      O seara buna! Va pup
      IULIANA GEORGESCU
    • bursucica2003
      Message 2 of 11 , Sep 28, 2009
        Buna,
        Maine, 29.09.2009, la sediul municipal o sa avem sedinta OSPD-L + OTPD-L. Rugamintea mea este sa veniti fiecare cu liste cu cei pe care ii stiti ca sunt cu noi la aceste alegeri si ii puteti mobiliza la vot. O seara buna!
        IULIANA GEORGESCU
      • georgescu
        Message 3 of 11 , Dec 7, 2009
          Buna,
          In primul rand vreau sa va felicit pentru rezultatele obtinute. Prahova a iesit foarte bine ca judet la nivel national. Maine, 8.12.2009. ora 19:00 va astept la sediul municipal pentru sedinta OSPD-L + OTPD-L. Am primit si o invitatie pe care ne-ar placea sa o onoram, dar mai multe detalii va voi oferi maine. O seara buna!
          IULIANA GEORGESCU
        • georgescu
          Message 4 of 11 , Dec 15, 2009
            Buna,
            Azi, 15.12.2009, ora 19:00 ne intalnim la sediul municipal pentru sedinta OSPD-L + OTPD-L. Astazi vom discuta atat probleme organizatorice cat si despre actiunile din perioada urmatoare. Va astept!

            IULIANA GEORGESCU
          • Andrei Patrascu
            Message 5 of 11 , Dec 15, 2009
              sorrie, ti-am promis ca o sa vin odata dupa alegeri dar am intrat la 8 fara in casa.
              ce mai e nou ?

              Message 6 of 11 , Jan 12, 2010
                Buna la toata lumea!Nu uitati ca astazi avem sedinta incepand cu orele 18.30 la municipiu.
                Vom avea si un invitat in persoana domnului Director Dan Ionita.

                pupici si pregatiti-va intrebarile.
              • cristina_ana_enache
                Message 7 of 11 , Jan 14, 2010
                  buna. nu uitati ca ne vdm maine la orele 17.00 la sediul judetean. va astept cu proiectele voastre pentru dragobete.
                • Titei Bogdana
                  Message 8 of 11 , Jan 14, 2010
                    sa imi zici cu ce va ajut si eu la actiunea de dragobete
                    mergeti pe formatul clasic? poze, baloane in forma de inima, petrecere, casatorie de o zi? Ati putea face un bal pentru cuplurile care au facut 25 de ani de casatorie, sau pentru cei care s-au casatorit in ziua de dragobete si isi serbeaza ziua casatoriei atunci. Mai vedeti care sunt traditiile romanesti de ziua asta si ati putea face ceva si cu costume populare. Daca aveti nevoie de mine sa imi spuneti. Bogdana

                    Message 9 of 11 , Jan 15, 2010
                      mersi mult pentru tot bogdana.
                      sa fi sigura ca vom apela la tine.

                      multumim pt k esti in continuare alaturi de noi.

                      Cristina Enache - secretara PD-L Prahova
                      mobil: 0729 654457
                      tel/fax: 0244 517703
                      mail: cristina_ana_enache@...