important

  • bursucica2003
    Message 1 of 5 , Jul 2, 2009
      Buna,
      Asa cum am stabilit si marti la sedinta, actiunea va avea loc vineri. Ne vom intalni la Sala Sporturilor Olimpia la ora 13:00 si de acolo vom pleca cu pachetele la destinatie. Va doresc o seara buna!
      IULIANA GEORGESCU
    • georgescu
      Message 2 of 5 , Nov 9, 2009
        Buna,
        Maine, 10.11.2009, ora 19:00 se va tine sedinta OSPD-L + OTPD-L la sediul municipal (7 etaje). Transmiteti mai departe si celor care nu sunt pe grup si lucreaza pe zone cu voi pentru ca prezenta este obligatorie.

        IULIANA GEORGESCU
      • enache cristina
        Message 3 of 5 , Jun 10, 2010
          nu se va desfasura actiunea din parc pe data de 11 din motive plauzibile!
          vb marti la sedinta!

          Cristina Enache - secretara PD-L Prahova
          mobil: 0729 654457
          tel/fax: 0244 517703
          mail: cristina_ana_enache@...