sedinta!

  • bursucica2003
    Message 1 of 5 , Jun 2 6:17 AM
      Buna,
      Azi, 2.06.2009, la ora 19:00 ne intalnim la sediul municipial (7 etaje) pentru sedinta OSPD-L - OTPD-L. Va astept cu drag.
    • catau .
      Message 2 of 5 , Jun 2 7:46 AM
        nu mai imi da email ca nu ma imtereseaza

        Azi, 2.06.2009, la ora 19:00 ne intalnim la sediul municipial (7 etaje) pentru sedinta OSPD-L - OTPD-L. Va astept cu drag.

      • anul.zero
        Message 3 of 5 , Jun 2 8:05 AM
          --- In otpdl_ospdl_ploiesti@yahoogroups.com, "catau ." <catau_n@...> wrote:
          daca nu iti place scrie la ziar :))

          > nu mai imi da email ca nu ma imtereseaza

        • tatiana viorica cirstea
          Message 4 of 5 , Jun 2 8:18 AM
            ce sa-ti povestesc...poate nu ai vazut ca se adresa tuturor  din grup nu numai tie...
            scoateti-l,frate,p-asta afara de pe grup daca nu mai vrea sa primeasca mail-uri!
            Majoritatea de pe Sud sunt la pachete...asa ca nu stiu cati vom veni...

            Message 5 of 5 , Aug 11, 2009
              Buna,
              Azi 11.08.2009 ne intalnim la sediul municipal la ora 19:00 pentru sedinta. O sa discutam despre listele pentru actiune si va rog sa veniti si cu ideea pt pliantul de Bucov dar printat pentru ca nu vom mai avea laptop, lasand la partea de sponsori si parteneri liber. Va astept.
              IULIANA GEORGESCU