261Stiai ca 54% dintre angajatori au dificultati in gasirea candidatilor potriviti, iar 48% vor sa faca angajari pana in septembrie?

  • Catalina Popescu
    Jul 29, 2013
      Afla totul despre situatia actuala a pietei muncii din Romania, precum si despre programul « Primul tau job EURES », prin care vei primi sprijin financiar pentru a te angaja in tarile UE, pe www.loredanasimedre.ro, citind articolele « Angajator de top, caut candidat pe masura! » si « Angajeaza-te in UE cu ajutorul Comisiei Europene »!

      Pentru a-ti creste sansele de a obtine job-ul dorit, participa la JOBtelligence, singurul workshop cu rezultate 100% GARANTATE!
      Iata ce spun participantii la editiile anterioare:
      Andreea Bogasiu: « Am primit sfaturi foarte utile astazi, usor de pus in practica. Consider ca a fost un workshop foarte eficient si sunt foarte bucuroasa ca am avut ocazia sa particip. »
      Larisa Fulga: « Un training updatat la situatia angajarilor din ziua de astazi si la cerintele marilor corporatii. Aplicatiile si exemplele au fost practice si foarte utile. Sunt convinsa ca o sa ma descurc mult mai bine la urmatorul interviu si o sa obtin job-ul dorit. »
      Mihaela Mona Calugar: « Un training de impact pentru tineri. »
      Pentru informatii complete intra pe www.loredanasimedre.ro!

      Pe www.facebook.com/Loredana.Simedre am lansat un concurs prin care poti castiga o invitatie la workshop-ul JOBtelligence.