2544 internshipuri platite si 4 joburi / Descopera-ti ACUM punctele forte!

  • Catalina Popescu
    Dec 12, 2012
      Pe pagina de Facebook vei afla cum poti castiga ghidul Career KIT si, de asemenea, un test Clifton StrenghtsFinder (cu ajutorul caruia iti poti identifica cele 5 talente native pe care le poti transforma usor in punctele forte ce vor fi temelia carierei tale de succes.

      Saptamana aceasta, in sectiunea OpportEUnities, am postat 4 internshipuri platite si 4 joburi la Fondul Monetar International (mai multe departamente, deci nu sunt doar pentru economisti).

      De asemenea, am scris si articolele Despreā€¦ finantarea studiilor in UK  si Punctele forte, secretul unei cariere remarcabile.
      Pentru toate acestea si multe alte oportunitati, intra pe www.loredanasimedre.ro!