252Unde gasesti cele mai bune joburi? Afla ACUM care sunt cele mai importante canale de informare!

  • Catalina Popescu
    Nov 28, 2012
      Pe pagina de Facebook vei afla cum poti castiga un raport CV Insights Discovery Premium, care te va ajuta sa iti creezi un CV competitiv.

      Saptamana aceasta, in sectiunea OpportEUnities, am postat 2 internshipuri platite si 8 joburi entry level la Banca Europeana de Reconstructie si Dezvoltare.
      De asemenea, am scris si articolul « Piata muncii – unde mai gasesti job-uri foarte bune? » despre canale alternative unde poti gasi in acest moment cele mai bune oportunitati de cariera.
      Pentru toate acestea si multe alte oportunitati, intra pe www.loredanasimedre.ro!