248Cele mai bune joburi pentru studenti si absolventi disponibile ACUM / Noi oportunitati internationale de cariera

  • Catalina Popescu
    Oct 1, 2012
      Saptamana aceasta, in sectiunea OpportEUnities, am postat 18 job-uri entry level la institutiile comunitare.
      De asemenea, am scris si un articol despre joburile disponibile in tara, in aceasta perioada, pentru studenti si absolventi si salariile oferite pentru acestea.
      Pentru toate acestea si multe alte oportunitati, intra pe www.loredanasimedre.ro!

      Daca vrei sa iti cresti sansele de a obtine un astfel de job, paticipa la concurs si poti castiga un raport CV Insights Discovery Premium, care iti va oferi un feedback obiectiv asupra CV-ului tau si sfaturi de imbunatatire a acestuia! Pentru a afla cum poti castiga acest premiu, intra pe pagina de Facebook.