247Salarii incepand de la 1.500 EURO pentru stagiari si sansa unei cariere internationale. Afla ACUM despre recrutarile pentru institutiile europene!

  • Catalina Popescu
    Sep 24, 2012
      Saptamana aceasta, in sectiunea OpportEUnities, am postat 3 oportunitati exceptionale de internship si 1 job la institutiile comunitare.
      De asemenea, am scris si un articol despre procesul de recrutare desfasurat de Oficiul European pentru Selectia Personalului, care te aduce cu un pas mai aproape de o cariera europeana!
      Pentru toate acestea si multe alte oportunitati, intra pe www.loredanasimedre.ro!

      Daca vrei sa iti cresti sansele de a obtine un astfel de job, paticipa la concurs si poti castiga un raport CV Insights Discovery Premium, care iti va oferi un feedback obiectiv asupra CV-ului tau! Pentru a afla cum poti castiga acest premiu, intra pe pagina de Facebook.