245Primul pas catre o cariera de success / Noi oportunitati internationale de cariera

  • Catalina Popescu
    Sep 11, 2012
      Saptamana aceasta am lansat doua concursuri cu premii exceptionale: un Profil Individual de Personalitate (utilizat de foarte multi ani de angajatii NASA si de top manageri din intreaga lume, pentru a-si maximiza performantele profesionale) si un training de Creativitate in business, care te va transforma intr-un angajat indispensabil! Pentru a afla cum poti castiga aceste premii, intra pe pagina mea de Facebook.

      Daca vrei sa afli care este primul pas pe drumul catre succes si cum iti poti maximiza rezultatele, citeste articolul « Lean! Apply! Perform! 3 pasi catre succes. » pe www.loredanasimedre.ro.

      Nu uita nici de oportunitatile internationale de cariera! Astazi am postat 4 noi internship-uri platite in sectiunea OpportEUnities!