240Am depasit 20.000 de romani inscrisi in ScNet !!!

  • Gheorghe Craciun
    Mar 15, 2011
      Buna ziua,
      Ieri, la seminarul din Cluj – ScNetRomania, am constatat cu foarte mare placere ca numarul clientilor permanenti
      inscrisi in structura ScNetRomania a depasit 20.000 !!!
      Dl. director general Radu Serban ne-a anuntat ca in momentul in care ajungem la 30.000 ( si estimeaza ca in acest
      ritm de inscrieri se va ajunge sa fim 30.000 in maxim 2 luni ) vom incepe negocierile cu partenerii comerciali strategici:
      - supermarket – uri;
      - benzinarii;
      - furnizori de gaz, curent, telecomunicatii
      si nu in ultimul rand – o Banca Comerciala ce ne va elibera cardurile tip Visa si ne va administra conturile !!!!
      Am convingerea ca lucrurile sunt in grafic, deja se castiga bani din acest sistem si imi doresc din tot sufletul sa ne enumeram printre cei ce vor spune: ScNetRomania mi-a schimbat viata – in bine!
      Va astept deseara cu invitatiii Dvs. la ora 20.30 in conferinta on-line pentru mai multe discutii – constructive.
      Link-ul de conferinta este acelasi:
      http://www.hotconference.com/conference,39161874
      Logati-va corect cu:
      numele dvs. – localitatea – sponsorul dvs (persoana care v-a invitat).
      La parola nu puneti nimic
      Cu respect,
      Craciun Gheorghe
      www.scnetromania.com/gheorghecraciun