Welkom!

  • Sander
    Message 1 of 1 , Jul 7, 2005
      Beste mensen,

      Allereerst van harte welkom op de nieuwe groep! Ik hoop allereerst op
      een kwalitatieve, productieve en plezierige groep. De groep moet zich
      kenmerken door inhoudelijkheid en zo min mogelijk chat of
      anderssoortige mail. Een voorbeeld: een mail met een bedankje naar
      aanleiding van een vraag moet niet over de groep, maar privé naar
      personen gemaild worden, tenzij uiteraard de 'draad' doorgaat. Dit is
      een discussielijst, geen community.

      Verder is het forum openbaar, dit betekent dat ook niet leden mee
      kunnen lezen. Uiteraard is een lidmaatschap vereist om mee te kunnen
      doen.

      Hopelijk wordt het een vruchtbare en muzikale tijd!

      Een hartelijke groet,

      Sander