  • Frans van der Grijn
    Message 1 of 1 , Jan 25, 2013

      http://www.harmoniumnet.nl/vox24-01.html

      De nieuwe Vox Humana heeft mijn dagpatroon ontregeld.

      Ons lijfblad zag er weer zo goed uit en levert dan ook nog artikelen met een echte stevige 'bite' dat het me enige uren gekost om alle 36 pagina's plus de omslag helemaal te lezen.

      Genoeg interessante inhoud om deze Vox 24-01 nog vele malen ter hand te nemen.

      De link is er boven gezet voor al die lijst leden die nog geen abonnement hebben.  Dan kunt u tenminste nog een beetje een indruk krijgen van wat u dan dat geval allemaal mist.

      Overigens, voor de de lezers die zich te groot vinden voor een harmonium, omdat ze altijd naar de kerk moeten om te oefenen, die kunnen uit al die diepgravende artikelen leren dat het orgel een schitterend instrument is. En dat het harmonium evenzo even schitterend is.

      Dan kunt u met deze winterse kou, gewoon lekker thuis oefenen. U ziet, wij denken ook aan de opbouw van de relatie met uw wederhelft.

      groet,

      Frans

      frans.vandergrijn@...

      http://www.harmoniumnet.nl