verzoek

  • Frans van der Grijn
    Message 1 of 3 , Jan 11, 2013

      Ik kreeg onderstaande vraag in mijn e-mail:

      Dag,

      Kunnen jullie Wim Wilschut organist in Noorwegen traceren? Graag willen we met hem in contact komen vanwege zijn contact destijds met de Lutherse Gemeente te Middelburg.

      Hij moet in de regio  Oslo werken als cantor- organist.

      Hoop dat jullie me kunnen helpen.

      Hartelijk dank,

      Anja Koning

      Mocht iemand contact informatie hebben, reageer dan naar mijn e-mail, ik zal zorgen dat Anja het dan in handen krijgt.

      frans.vandergrijn@...

      http://www.harmoniumnet.nl

    • Iman de Zwarte
      Message 2 of 3 , Jan 11, 2013
        Ik heb deze mail doorgestuurd naar Wim met het idee dat hij dan zelf contact kan opnemen met hetzij Frans of Anja Koning.

        Vr. groet,
        Iman

        Den 11.01.2013 18:34, skreiv Frans van der Grijn:

        Message 3 of 3 , Jan 11, 2013

          Bedankt!!

          Frans

          frans.vandergrijn@...