Re: Cavaille-Coll orgel in Salle Pleyel, Parijs

  • terschellingpaal8
    Message 1 of 5 , Dec 16, 2011
      Goedenmiddag Iman en andere lezers,

      Ik heb inmiddels sinds 27 oktober jl drie keer gemailed met de Association in Parijs maar er komt geen antwoord, geen reactie, helemaal niets.
      Kan ik nog iets anders doen om mijn vraag beantwoord te krijgen over het orgel wat vroeger in Salle Pleyel stond

      riendelijke groet,
      Wolter

      --- In orgel-forum@yahoogroups.com, "Iman de Zwarte" <iman@...> wrote:

      > Misschien dat de Association Aristide Cavaillé-Coll kan helpen?
      > http://www.cavaille-coll.com/uk/index.html
      >
      > Vr. groet,
      > Iman

    • Frans van der Grijn
      Message 2 of 5 , Dec 16, 2011

        Duidelijk is dat het instrument niet te vinden is in de opus lijst van Cavaillé-Coll.

        Inmiddels heb je de uitvoerige mail van organobserver.

        Dan weet je tenminste de gegevens van het instrument.