Opw 575

  • Dick Sanderman
    Message 1 of 2 , Apr 1, 2010

      Mijn zoon moet met Pasen Opw 575 begeleiden, “Jezus alleen”, maar zo hoog loopt onze opwekkingverzameling niet.

      Wie helpt ‘m even uit de brand met een scan?

      Alvast bedankt!

      Groet,

      Dick

      Ik gebruik de gratis versie van SPAMfighter

      Uw PC enorm traag? Klik voor de oplossing!
    • Dick Sanderman
      Message 2 of 2 , Apr 1, 2010

        Opgelost!

        Kijk, voor zulk soort zaken is zo’n forum toch wel heel handig J

        Dank aan de redder in nood – en allen goede dagen gewenst!

        Groet,

        Dick