  • Grijn, Frans van der
    Message 1 of 1 , Mar 5, 2010
      Bericht
      Tekeningen van orgels, een leuke hobby er bij. We kennen ze allemaal.
      Variërend van schilderijen uit de Gouden Eeuw, houtskool tekeningen en wat dies meer zij,
      tot en met orgels getekend in het beruchte Windowsprogramma "Mama ik kan tekenen" (aka Paint)....

      Er zijn ook artiesten die het met behulp van een computer wél succesvol kunnen.

      Op deze website ontwerp "tekeningen" tot vermaak.
      Enkele van de getoonde orgels zijn ook werkelijk zo gebouwd.

      mag ik nog even opmerken dat dit bericht over orgels gaat?

      groet,

      Frans

      Alles wat u altijd al wilde weten over het harmonium.
      Everything you always wanted to know about Reed Organs.