Luchtpedaal

  • Grijn, Frans van der
    Message 1 of 1 , Nov 1, 2009
      Bericht
      Soms vraag ik me af of je eigenlijk verplicht orgellessen zou moeten nemen alvorens je met een fotocamera bij een orgel toegang zou krijgen.

      Welke gehandicapte organist zit op het onderstaande orgel zijn kunsten te vertonen?

      Of is dit een pedaal voor kleinbehuisden?

      Alles wat u altijd al wilde weten over het harmonium.
      Everything you always wanted to know about Reed Organs.