Orgelconcert Jan Peter Teeuw, Boven-Hardinxveld, 8-11-08

  • Jan Peter Teeuw
    Message 1 of 1 , Nov 1, 2008

      LS,

      Op zaterdag 8 november hoop ik een orgelconcert te verzorgen op het Van Leeuwen-orgel in de Hervormde Kerk te Boven-Hardinxveld. Het concert begint om 19.45 uur en de toegang is gratis.

      Na afloop gelegenheid tot het kopen van CD’s en bladmuziek.

      Het programma:

      1. Improvisatie (J.P. Teeuw)

      2. Fantasia und Fuge C-moll (J.S. Bach)

      3. Thema und Veränderungen (J.H. Knecht)

      4. Sinfonia in C (P.D. da Bergamo)

      5a. Spring Time (A. Hollins)

      5b. Concert Overture in C-moll (A. Hollins)

      6. Lamentation (M. Dupré)

      7. Badinage (R. Watson)

      8. Toccata (J. Nieland)

      9. Improvisatie (J.P. Teeuw