RE: [orgel-forum] gezocht: moderator of listowner [organist]

  • Chris de Graaf
    Message 1 of 10 , Oct 1, 2008

      O.

      Is me dat raar…

      Ik krijg toch regelmatig [organist]-mailtjes…

      Waar komen die dan vandaan vraag je je af…

      Gr,

      C.

      Message 2 of 10 , Oct 1, 2008
        Bericht
        O,

        Het door mij gebruikte woord "coma" verwijst naar de cijfers.

        Over de achterliggende acht jaren gemiddeld 503 berichten per maand, in 2008 is dat nog maar een gemiddelde van 20 per maand.  ( = 3,9% )

        Als je hart in dezelfde verhoudingen langzamer gaat kloppen, is er toch heus sprake van een coma. Maar misschien heet dat inmiddels een Fortisaans trauma.

        F.

        Message 3 of 10 , Oct 1, 2008

          Tja,

          Dat dan weer wel.

          Maarehhh… wil die listowner nou eindelijk eens opstaan?

          Gr,

          C.

          Ik krijg toch regelmatig [organist]-mailtjes…

          Waar komen die dan vandaan vraag je je af…

          Gr,

          C.

          .

        • Berend van Steenbeek
          Message 4 of 10 , Oct 1, 2008
            Nou... die is er echt wel!
            Hij stuurde mij (en ik neem aan alle 338 members) vanavond nog de maandelijkse 'huisregels'!

            Berend

            Message 5 of 10 , Oct 2, 2008
              Bericht
              Nou nee, Berend,
              Het verzenden van huisregels is een functie die in elke Yahoogroup zit.

              Eén keer je tekst intikken, en vervolgens vinkjes zetten hoe vaak en wanneer die tekst verzonden moet worden.
              En als je het wachtwoord kwijt bent, kun je het niet meer uitzetten, en blijft die melding komen tot 2098. In dat jaar gaat Yahoo failliet aan de woordencrisis veroorzaakt door een Veluwse jongeling die het internet volspamt met berichten dat overgrootvader van die mooie concertaankondigingen kon schrijven en dat ze daarom besloten hebben het electronische orgel in de Oude kerk te vervangen door een reconstructie van het pijporgel dat door overgrootvader bespeeld werd.

              Frans

              Message 6 of 10 , Oct 2, 2008
                Bericht

                "Het valt op dat men uitnodigt tot kijken, en NIET uitnodigt tot meedoen"

                Message 7 of 10 , Oct 3, 2008
                  Ben ik net m'n leerlingen in groep 7/8 aan het leren dat je niet
                  alles alleen maar letterlijk moet interpreteren maar dat je soms ook
                  tussen de regels door moet lezen, lees ik nu dit... :-(

                  Gelukkig vatte Jeroen het wel en heeft hij zich terstond als lid aan
                  gemeld.

                  JP

                  --- In orgel-forum@yahoogroups.com, "Grijn, Frans van der"
                  <frans.vandergrijn@...> wrote:

                  > "Het valt op dat men uitnodigt tot kijken, en NIET uitnodigt
                  tot
                  > meedoen"

                  s=97359714/grpId=13611284/grpspId=1705122493/msgI