RE: [orgel-forum] Dan and the Magic Organ

  • K.K. Capel
    Message 1 of 2 , Aug 1, 2008
      Nou... 't Is geen Disney Pixar zeg... onze eerstejaars Multimedia maken
      vlottere animaties. En vlottere verhaaltjes. Mijn kinderen lopen er niet
      warm voor...

      Mis ik iets, heb ik een instelling verkeerd staan of klik ik iets niet aan
      dat ik wel had moeten aanklikken?

      Wij hadden vroeger zo'n LP van "Cor Steyn and his magic organ" - ik vreesde
      even dat het die kant op zou gaan :-)

      Koert