Re: Zoeken van psalmen, gezangen en geestelijke liederen

  • Peter ten Kate
    Message 1 of 5 , Sep 1 12:24 AM
      Jazeker is er dat Marco! Ik heb op mijn computer het
      programma "Liturgiehulp". Daarin staan de teksten van bijna alle
      liedbundels die hier en daar worden gebruikt, zoals bijv. Joh. de Heer,
      Oude Herv. bundel, Liedboek voor de Kerken, Geroepen om te Zingen,
      Opwekking, Alles wordt nieuw, psalmberijming 1773, de bundel van A.F.
      Troost en nog veel meer. Je kunt hier zoeken op trefwoorden. Erg handig!
      Ook handig voor het maken van een liturgie, kwestie van knippen en
      plakken ipv alles te moeten intypen.

      gr. Peter

      --- In orgel-forum@yahoogroups.com, <marcoborkent@...> wrote:

      > Soms heb je een kerkdienst waar je het thema al van weet en waar je
      dan bijpassende liederen bij wilt zoeken.
      > Weet iemand of er websites of programma's zijn waar je via een
      trefwoord kunt zoeken in psalmen en gezangen? De website
      www.juichtaarde.nl <http://www.juichtaarde.nl/> ken ik al, maar zijn
      er nog meer van zulke websites?

      > Met vriendelijke groet,
      > Marco Borkent

    • Marco Borkent
      Message 2 of 5 , Sep 1 12:41 AM
        Peter, bedankt voor de tip! Van 'Liturgiehulp' heb ik wel eens
        gehoord. En volgens mij heeft mijn vader dat op zijn pc staan, ik
        zal 't hem wel eens vragen.

        groeten, Marco

        --- In orgel-forum@yahoogroups.com, "Peter ten Kate"