Re: [orgel-forum] Re: bladmuziek van Klaas Jan Mulder

  • Redactie Vox Humana
    Message 1 of 7 , Jun 1, 2006
      't is en blijft een electronisch vervaardigde partituur van muziek van K.J.M. Volgens mij zul je toestemming nodig moeten hebben van de organist.

      Frans

      Message 2 of 7 , Jun 1, 2006
        De uitgaves van 'Meesterwerk' met daarin o.a. ook deze psalm 133
        werden destijds door Johannus gratis verspreid. Ze werden bijv. ook
        uitgedeeld op muziekbeurzen en op bijv. de Wegwijs-beurs.
        Er werd dus gratis bladmuziek weggegeven. Zou je het dan niet verder
        mogen verspreiden?

        gr. Marco