Re: [orgel-forum] Re: Beam me up Scotty

  • Arian en Alwina van der Mark
    Message 1 of 27 , Oct 1 2:01 AM
      Psalm 22 van Van Noordt voor het eerst gehoord?
      Dus je kent de Naxos cd mert daarop Peter Ouwerkerk als uitvoerende niet? Da's errug jasmmer, want dat vind ik ook een heel fraaie uitvoering voor een bijzondere (naxos)prijs!!

      Naxos The organ encyclopedia:
      Anthoni van Noordt organworks vol 1&2
      part 1 Peter Ouwerkerk Orgel Nieuwe kerk Haarlem 8.554204
      part 2 Cees van der Poel Orgel  Nieuwe kerk Haarlem 8.554205

      echt een aanrader als je meer van deze muziek wilt horen!

      gr
      Arian van der Mark
      Drie Stellingenweg 41
      8431 GN Oosterwolde
      0516-523253
      Message 2 of 27 , Oct 3 9:15 AM
        Mijn relaas over het 'orgelspel voor de dienst' was blijkbaar voor een ieder
        voldoende duidelijk, aangezien er zijn geen reacties op gekomen......

        En het verhaal biedt blijkbaar ook geen stof tot verdere discussie?

        Gr. Marco

        Message 3 of 27 , Oct 3 9:59 AM
          --- In orgel-forum@yahoogroups.com, "Marco Borkent" <marcoborkent@f...> wrote:
          > Mijn relaas over het 'orgelspel voor de dienst' was blijkbaar voor een ieder
          > voldoende duidelijk, aangezien er zijn geen reacties op gekomen......

          Had u iets anders verwacht dan?

          Verwachtingsvolle groet
          Geerard van Betlehem
        • Marco Borkent
          Message 4 of 27 , Oct 4 12:27 AM
            Gerard schrijft:

            > Had u iets anders verwacht dan?
            >
            > Verwachtingsvolle groet
            > Geerard van Betlehem

            Ach, je kunt 2 kanten op redeneren:

            1. Omdat op mijn oorspronkelijke opmerking (dat ik 25 min. voor de dienst
            begin met spelen) veel reacties kwamen, had ik na mijn nadere uitleg wel wat
            aanvullende vragen verwacht. Er zal toch vast wel iets in staan waar iemand
            een vraag of opmerking over heeft.

            2. De nadere uitleg was zo grondig, dat er juist geen vragen of opmerkingen
            naar voren komen.

            Blijkbaar is punt 2 dus van toepassing.

            Groeten,
            Marco Borkent