help

  • rosu gia
    Message 1 of 4 , Aug 1, 2003
      Am ajuns la acest grup pentru ca am intrat pe siteul operei romane.AR PUTEA SA-MI SPUNA CINEVA DESPRE CE E VORBA?
      Va rog frumos!!!!!!!!!!!!!!!!

      gia

      Message 2 of 4 , Aug 1, 2003
        in concluzie....un singur cuvant BARFE :) despre asta
        e vorba aici :))

        lovingly carolina

        http://sitebuilder.yahoo.com
      • iorgulescu marius
        Message 3 of 4 , Aug 1, 2003
          eh....cata dreptate ai Carolyne.......de obicei cam asta se intampla. Dar
          uneori se poarta si discutii valoroase ca sa zic asa

          >From: Carolyne <carolyn_alexa@...>
          >To: operanb@yahoogroups.com
          >Subject: Re: [operanb] help
          >Date: Fri, 1 Aug 2003 07:11:49 -0700 (PDT)
          >

          >in concluzie....un singur cuvant BARFE :) despre asta
          >e vorba aici :))
          >

          >lovingly carolina

          >Yahoo! SiteBuilder - Free, easy-to-use web site design software
          >http://sitebuilder.yahoo.com

          Pakala trage usa dupa tine :)

          Protect your PC - get McAfee.com VirusScan Online
          http://clinic.mcafee.com/clinic/ibuy/campaign.asp?cid=3963
        • Carolyne
          Message 4 of 4 , Aug 1, 2003
            "ata ete" acum..anyways eu cred ca toti cei care scriu
            pe aici ar trebui sa se faca critici de arta :) sau
            reporteri ceva..sa scrie la un ziar :)
            eu nu sunt activa la discutii dar citesc uneori
            mailuri-le de pe aici si vad cum se ataca unii pe
            altii pe cand dragii nostri solisti la opera habar nu
            au ca cineva le sustine cauza sau mai rau ii ataca.

            gata..ca mi-e somn acum

            o vacanta frumoasa tuturor :) ma bucur acum ca apoi
            incepe facultatea, primul an :)

            Domnul sa va binecuvanteze

            carolina