mesaj

  • iorgulescu marius
    Message 1 of 2 , May 1, 2003
      Domnule Trasca, va rog nu inchideti mail-group-ul. E pacat... Eu desi nu
      scriu prea mult in ultima vreme citesc mesajele si trag, evident, niste
      concluzii. Indiferent de ceea ce se scrie in grupul acesta puneti-va o
      singura intrebare....ce anume exact ar putea determina inchiderea lui?
      Trebuie sa desemnati o limita a decentei......comunicati-o membrilor si
      excludeti persoana care incalca regulile comunicate. Dar in nici un caz nu
      trebuie inchis grupul. El nu este un loc public cum era forumul Operei
      (apropo.........l-ati inchis sau mai exista inca?) deci atmosfera poate fi
      un pic mai libera, nu?
      Ei si vedeti dvs....... e un loc de discutii!!!!! Oamenii au foarte multe
      lucruri de spus si de ce ne-am astepta ca acestea sa fie "bune"? Intr-un
      asemenea loc se schimba idei, polemici.....atacuri (de ce nu), atacuri la
      persoana (din pacate), noutati, hartuieli (cateodata) dar prin toate acestea
      se iveste o imagine in miniatura a actualei lumi artistice de la noi, asa
      cum e ea.....buna sau rea. Zi de zi oamenii isi iau din timpul lor ca sa
      scrie in acest grup si asta e minunat. Eu sunt convins ca libertatea de
      opinie e mai importanta decat jena pe care o simtim cu totii cand vedem un
      atac, jignire sau mai stiu eu ce altceva. Cred ca taxarea cuiva care scrie
      inexactitati sau regleaza conturi folosind acest site se face prin simplul
      oprobriu al celorlati membri si nicidecum prin inchiderea mail-group-ului.
      Respectiva persoana se face de ras singura fara sa trebuiasca sa inchidem
      grupul. Stiu desigur ca spiritul actual al acestui forum nu PARE a fi
      pozitiv si constructiv dar asta e! Se vede clar faptul ca noi romanii
      preferam mai degraba o "sfada buna" decat minima plecare a unei urechi catre
      cel de langa noi (virtual vorbind...hehehe). Din mai toate mesajele si
      raspunsurile date pe acest grup transpare o trasatura destul de neplacuta a
      participantilor.......pana acum membrii s-au intrecut intre ei..."care-i mai
      destept, care stie mai multe, eu stiu mai multe decat tine, bai tzancule"
      etc. Pentru numele lui Dumnezeu nu stiu daca asta e menirea grupului astuia!
      Imi cer scuze, nu vreau sa jignesc pe nimeni pentru ca stiu precis ca toti
      cei care scriu aici sunt oameni destepti si cu mai multa cultura decat
      mine....fara exceptie! Dar de unde atata aversiune? E un gen de rivalitate
      cred...... "care pe care", ceva de genul asta. Si daca tot am ajuns la
      menirea site-ului, indraznesc sa spun ca menirea noastra aici este sa gasim
      solutii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu sa dovedim unul altuia cat de
      destepti si culti suntem, ci sa gasim solutii situatiei actuale din ONB.
      Este corect? Este asta un motiv solid de discutie? Eu cred ca da! Credeti-ma
      nu mai aveti nimic de dovedit unul celuilalt sau celuilalte...sunt lucruri
      muuuuuuuuult mai importante de facut in privinta Operei. Trebuie acum sa-mi
      cer scuze pentru o oarecare "exaltare" care o emana mesajul meu.....dar
      pricina este dorinta de mai bine, atata tot. Sper ca nu am jignit pe nimeni
      si va asigur ca acest mesaj a fost scris cu multa binete. Si mai sper din
      tot sufletul sa nu isc alte si alte polemici.
      Cu simpatie, Marius Iorgulescu

      Protect your PC - get McAfee.com VirusScan Online
      http://clinic.mcafee.com/clinic/ibuy/campaign.asp?cid=3963
    • Lucia Mezincescu
      Message 2 of 2 , May 1, 2003
        Multumesc ca ai mai specificat si tu niste chestii ca sa cam pierdut scopul acestui forum .Eu am tot scris acum citeva luni dar degeaba.Poate o sa isi mai revizuiasca atitudinea anumite persoane... Bravo Marius. Lucica.

        iorgulescu marius <mariuselul@...> wrote:Domnule Trasca, va rog nu inchideti mail-group-ul. E pacat... Eu desi nu

        Yahoo! Groups SponsorADVERTISEMENT

        For more information: http://www.operanb.ro/
        Post message: operanb@yahoogroups.com