Re: [operanb] cenzura

  • andreea s.
    Message 1 of 19 , Mar 1, 2003
      D-le Trasca,
      Chiar daca ar fi fost si nesimtire, o artista mare, care se vrea d-na Colpos a fi, nu are voie sa zica :"Nu mai urc pe scena!". Mai ales dintr-un motiv atat de pueril. Si Callas a fost huiduita la un moment dat si uitati ca a devenit cea mai buna soprana a tuturor timpurilor. De ce sa nu mai urce pe scena? De frica? De rusine? Chiar nu imi imaginez care ar fi motivul.
      Salutare,
      andreea

    • Adrian Trasca
      Message 2 of 19 , Mar 3, 2003
        Dna/dra Andreea!

        Dumneavoastra va ganditi la roboti, eu ma refer la oameni! Oamenii au
        sentimente si momente de slabiciune! Stiti dvs. sigur ca Maria Callas nu s-a
        gandit sa nu mai urce pe scena dupa ce a fost huiduita ?

        Adrian

> [...]
        >ca a devenit cea mai buna soprana a tuturor timpurilor. De ce sa nu mai
        >urce pe scena? De frica? De rusine? Chiar nu imi imaginez care ar fi

        MSN 8 with e-mail virus protection service: 2 months FREE*
      • andreea s.
        Message 3 of 19 , Mar 3, 2003
          D-le Trasca,
          La cate facuse Maria Callas pentru lumea muzicii, ii se permitea orice. Era La Divina! Cea mai mare soprana a tuturor timpurilor. Avea dreptul la orice! Cand vine vorba de o artista bunicica, dar nu suficient, care are deschidere numai la opera nationala si la inca cateva opere de mana a doua, aceste mofturi nu au ce sa caute. Cu atat mai mult, dupa ce a aflat ce se crede despre ea, d-na Colpos ar fi trebuit sa nu ia atitudine printre niste amatori ( cum ne numeste Lucica), ci pe scena, in fata marelui public. Acum nu mai conteaza, buba mare fiind cea expusa de d-nul Octavian Nistor.
          Salutare!
          ANDREEA

        • Adrian Trasca
          Message 4 of 19 , Mar 4, 2003
            Nu m-ati inteles! Eu am spus ca si Maria Callas a fost om, avand, deci, si
            momente de slabiciune!
            Iar Mariana Colpos are timpul in fatza, pentru a se remarca mai mult pe
            scena, nu credeti ?

> [...]

            >amatori ( cum ne numeste Lucica), ci pe scena, in fata marelui public. Acum
            >nu mai conteaza, buba mare fiind cea expusa de d-nul Octavian Nistor.

            Add photos to your e-mail with MSN 8. Get 2 months FREE*.
            http://join.msn.com/?page=features/featuredemail
          • andreea s.
            Message 5 of 19 , Mar 4, 2003
              Chiar are tot timpul in fata, d-le Trasca? :))) Nu as fi prea sigura de acest lucru. Vocea deja tremura. Dar dupa cum v-am mai zis, nu mai conteaza. Sa-l consideram un subiect inchis. Bineinteles cu voia dumneavoastra.
              Aa, un lucru foarte important: Maria Callas nu a fost om!! Unui om nu i se poate oferi asa un har. Stiti, se zice ca nimeni nu este perfect. Ei bine, in ceea ce a realizat Maria Callas a fost perfecta.
              Salutare,
              ANDREEA

            • Adrian Trasca
              Message 6 of 19 , Mar 5, 2003
                >Sa-l consideram un subiect inchis. Bineinteles cu voia dumneavoastra.
                Nu aveti de ce sa recurgeti la astfel de intepaturi! Eu nu v-am obligat sa
                inchideti sau sa deschideti un subiect sau altul sa criticati sau nu pe
                cineva! Ceea ce v-am rugat, apoi impus, a fost limbajul, care TREBUIE sa se
                incadreze in limitele bunului simt!

                O zi buna!

                Message 7 of 19 , Mar 5, 2003
                  D-le Trasca,

                  Ati batut multa moneda pe acest bun simt, m-ati ametit cu acest lucru. Nu toata lumea poate sa se abtina precum dumneavoastra. Nu a fost o intepatura, ci doar o formula de bun simt ( daca ar fi sa va citez).

                  Daca tot am ramas la subiectul asta, am sa va intreb daca ati fost la Tosca. Daca sala a avut onoarea sa va aiba printre spectatorii sai, v-as ruga sa va exprimati opinia.

                  Salutare!

                • Adrian Trasca
                  Message 8 of 19 , Mar 5, 2003
                    Salutari!

                    >Ati batut multa moneda pe acest bun simt, m-ati ametit cu acest lucru. Nu
                    >toata lumea poate sa se abtina precum dumneavoastra. Nu a fost o
                    >intepatura, ci doar o formula de bun simt ( daca ar fi sa va citez).
                    Da, o intepatura ... de bun simt! :-)
                    La capitolul cu "nu toata lumea poate sa se abtina" sunt in total dezacord
                    cu dumneavoastra! Sunt chestii de la care omul TREBUIE sa se abtina! Ce
                    ne-am face daca, de exemplu, oamenii nu si-ar abtine pornirile ... pe strada
                    ? Mai devreme am citit un mesaj in care cineva isi exprima dezacordul
                    referitor la sticlele de suc sub presiune desfacute in public! Cum ar fi ca
                    toti spectatorii din sala sa nu se abtina si sa isi deschida fiecare sticla
                    proprie de suc ? Ce mai "concert" ar iesi! :-)))
                    Iar in grupurile moderate de mine, prima regula e ... abtinerea de la un
                    anumit vocabular! :-)

                    >Daca tot am ramas la subiectul asta, am sa va intreb daca ati fost la
                    >Tosca. Daca sala a avut onoarea sa va aiba printre spectatorii sai, v-as
                    >ruga sa va exprimati opinia.
                    Nu, n-am fost la Tosca! Si, oricum, nu sunt un avizat in domeniu, nu ma pot
                    exprima prea mult in ceea ce priveste vocile! Am, desigur, artisti care imi
                    plac mai mult si care imi plac mai putin, dar ... nu pot sa imi fac publice
                    preferintele, cel putin la categoria "care imi plac mai putin"! ;-)

                    Salutari!

> [...]

                    >Daca tot am ramas la subiectul asta, am sa va intreb daca ati fost la
                    >Tosca. Daca sala a avut onoarea sa va aiba printre spectatorii sai, v-as

                    The new MSN 8: smart spam protection and 2 months FREE*
                  • andreea s.
                    Message 9 of 19 , Mar 5, 2003
                      Am inteles. Dar oricum nu ma refeream la o astfel de abtinere. Si eu i-as omora pe cei cu sticlele si cu batoanele de ciocolata. Da o nota atat de proasta, parca ai fi la cinema. Tot ce mai ramane este sa dea pe jos resturile. Asta ar fi chiar culmea! "Perfect" ar fi ca maestrul Spiess sa angajeze o reprezentanta a minoritatii ( daca mai e cazul de minoritate in Romania) cu o punga de seminte, postata in fata operei, poate, poate intregim atmosfera de stadion. :)))
                      Foarte rau ca nu ati fost la Tosca. :)))) Ati fi inteles despre ce vorbesc. Nu-i nimic, mai e timp!
                      salutare!