opera din timisoara

  • Toader Mirela
    Message 1 of 1 , Dec 2, 2002
      Am fost in trecere prin Timisoara si .... am fost la doua spectacole de opera.
      Impresia a fost extraordinara, mai ales la baletul Spargatorul de nuci, unde solista este inca eleva la scoala de coregrafie (am retinut fosta denumire si noile denumiri foarte pompoase) si nu primeste salariu ci doar o prima, de altfel substantiala .... din sponsorizarile primite de acest colectiv. Fetita, daca imi permiteti apelativul, a fost extraordinara, cu toate ca danseaza de aproape de doi ani in acest rol. Ce se remarca, dirijorul a fost foarte atent sa nu greseasca nici intrarile si nici sincronizarea poanta accent muzical. A fost o contopire perfecta intre balerina si orchestra. Ce inseamna un dirijor care simte baletul si nu unul afumat cum este maestrul nostru Trailescu.
      Dar ce sa faci, se pare ca cel mai slab colectiv, din punct de vedere idei este cel din Bucuresti.
      Mirela

      Do you want a free e-mail for life ? Get it at http://www.clujnapoca.ro/