Banc opera

  • Adrian Trasca
    Message 1 of 1 , Jan 1, 2010
      Trece unu pe rosu cu masina, militianul nu zice nimic. Parcheaza pe interzis, militianul nimic. Se duce la militian, ii da un pumn, degeaba. Il scuipa, il calca pe pantofi...tot nimic. Tipul se potoleste si pleaca fluierind.
      Militianul alearga, il prinde si-i trage o bataie pe cinste.
      - Bine ma, ai trecut pe stop, n-am zis nimic. Ai parcat nereglementar, m-ai scuipat, iar n-am zis nimic... dar nu admit sa fluieri fals din Verdi!