Re: [operanb] Tatiana Lisnic & Juan Diego Florez

  • Peuker Attila
    Message 1 of 20 , Dec 1, 2004
      Buna ziua.

      Imi dau seama ca Juan Diego Florez a fost vedeta spectacolului. Peste tot unde canta este varful unui spectacol. Daca tot a venit vorba de regii moderne, imi puteti va rog spune cum a fost regia? Jonathan Miller este regizorul parka, nu?!.

      Va multumesc.

      Lucica Enache <opera_fan2003@...> wrote:Simbata seara am vazut-o pe Tatiana Lisnic la Covent Garden in rolul Norinei.S-a descurcat destul de bine.Dar eroul serii a fost Juan Diego Florez.

      Rares Zaharia <rareszah@...> wrote:Tatiana Lisnic e o soprana exceptionala care face o
      mare cariera de ceva timp (de citeva sezoane e
      "abonata" la aparitii la Staatsoper la Viena si la
      Scala din Milano). Ma bucur foarte mult de debutul ei
      la Covent Garden si ii tin pumnii... Eu sint "fan" de
      cind a luat un premiu special la concursul Darclee, si
      i-am prezis o cariera mare atunci cind alti solisti
      premiati la sus-numitul concurs erau promovati mai
      tare...
      Distributia e exceptionala, intradevar, Corbelli e
      fenomenal (l-am auzit la deschiderea de stagiune de la
      Opera Garnier pe 11 septembrie in "Italiana in Algeri"
      (unde a cintat Taddeo)... culmea e ca Alaimo in
      Mustafa nu m-a impresionat deloc, si nici Vivica
      Genaux in Isabella... Dar cred ca Don Pasquale i se
      potriveste mai bine decit Mustafa

      http://promotions.yahoo.com/new_mail

      SE RECOMANDA SA PASTRATI LINISTE DEPLINA IN SALA IN TIMPUL SPECTACOLELOR DE OPERA!

      Trimitere mesaje: operanb@yahoogroups.com
      Inscriere: operanb-subscribe@yahoogroups.com

      Post message: operanb@yahoogroups.com
      Subscribe: operanb-subscribe@yahoogroups.com

      Yahoo! Groups SponsorADVERTISEMENT

    • Rares Zaharia
      Message 2 of 20 , Dec 1, 2004
        Am aflat si din alte surse ca, intr-adevar Florez a
        fost eroul serilor (vocea este perfecta pentru
        Ernesto). Regia e, se pare, preluata (sau facuta in
        co-productie) cu Opera din Florenta. Stiindu-l pe
        Miller din experiente anterioare (reginele
        donizettiene - Anna Bolena, Roberto Devereux, Maria
        Stuarda), probabil ca regia e "traditionalista"... El
        e considerat cel mai... shakespearian regizor de opera

        Rares

        The all-new My Yahoo! - What will yours do?
        http://my.yahoo.com
      • Garrone Bianco
        Message 3 of 20 , Dec 6, 2004
          noroc

          Pe 27 Nov 2004, la 20:50, Peuker Attila <peukerattila@...> a scris:

> [...]
          >

          >SE RECOMANDA SA PASTRATI LINISTE DEPLINA IN SALA IN TIMPUL SPECTACOLELOR DE=
          > OPERA!
          >
          >Trimitere mesaje: operanb@yahoogroups.com=20
          >Inscriere: operanb-subscribe@yahoogroups.com=20
          >
          >Post message: operanb@yahoogroups.com=20
          >Subscribe: operanb-subscribe@yahoogroups.com=20
          >

          >Yahoo! Groups SponsorADVERTISEMENT

          >=20=20
          > Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of Service.=20

          >------------------------ Yahoo! Groups Sponsor --------------------~-->=20
          >$9.95 domain names from Yahoo!. Register anything.

          ----

          Home, no matter how far...
          http://www.home.ro
        • Garrone Bianco
          Message 4 of 20 , Dec 6, 2004
            noroc
            sunt nou aici si nu stiu ce sa zic. am vazut trubadurul si rau mai urla intrepretul lui manrico. mi-a spart urekile

            ----

            Home, no matter how far...
            http://www.home.ro
          • Adrian Trasca
            Message 5 of 20 , Dec 6, 2004
              GATA! NU SE MAI POATE!

              Cred ca ajunge! Nu se mai poate! E inadmisibil!
              De cand am scos grupul de discutii de sub "tutela" de oficial, unii au
              innebunit! Mesaje criminale, fara limita de nici un fel! Toti sunt rai,
              nimeni nu face nimic bun, gata, ajunge!

              Cand am creat grupul, am vrut sa creez o comunitate de oameni intre care sa
              se lege prietenii, care sa se intalneasca si sa mearga impreuna la
              spectacole, dar am reusit sa creez un canal prin care unii sa isi exprime
              refularile si dau cu parul in tot ce le iese in cale, chiar si in alti
              membri ai grupului. Personal m-am saturat sa se uite lumea din Opera urat la
              mine, de parca eu as scrie mesajele respective!

              In consecinta ...
              Incepand cu acest moment, grupul de discutii "Opera Romania" este practic
              desfiintat.
              El va functiona in continuare ca grup de stiri, componentii lui urmand sa
              primeasca noutati referitoare la Opera, cand va fi cazul si posibilitatea de
              anuntat asa ceva.

              Cei nemultumiti au mai multe optiuni:
              - Sa isi faca propriul grup de barfe si dat cu parul
              - Sa protesteze vehement la
              onb@...
              - Sa iasa din grup
              operanb-unsubscribe@yahoogroups.com