Proiect de lege aberant

  • Peuker Attila
    Message 1 of 2 , Jun 3 11:36 AM
      Buna ziua.
      Nu am nici cea mai mica intentie de a politiza pe acest forum, dar totusi
      sunt nevoit datorita acestui nou proiect de lege care prevede privatizarea
      institutiilor de cultura; despre care ati auzit probabil si dumneavoastra.
      Eu personal consider ca este un atac impotriva culturii, o nepasare fata de
      artistii nostri. Statul vrea sa-si ia mana si de pe institutiile de cultura,
      cum isi ia mana de pe toate. Este o nepasare totala. Ati auzit vreodata de
      OPERA.SRL. Este absurd ca un teatru sa fie privatizat. (dupa parerea mea)
      Cine stie in mana cui ajunge teatrul respectiv. Daca ii place fata ta te
      tine, daca nu� Am fost la Rigoletto Duminica iar inainte de spectacol
      artistii ORT au hotarat -ca semn de protest- sa stea pe scena in timpul in
      care s-au citit cateva randuri formulate impotriva acestui proiect de lege.
      Mi sa parut pur si simplu umilitor. Sa vazut pe ei ca s-au simtit umiliti.
      Sa ajungi aici� Este ceva anormal. Cea mai mare spaima a mea este ca nu
      cumva aceasta lege sa fie votata. Am o presimtire ciudata. Nu este prima (si
      nici nu va fi ultima) lege tampita aprobata de catre parlament.
      In orice caz eu ii voi sustine cum voi putea, si va invit si pe
      dumneavoastra sa ne alaturam lor si sa-i sustinem chiar daca numai prin
      vorbe. Pentru ei conteaza mult sustinerea noastra morala. Au fost intodeauna
      alaturi de noi, chiar daca au avut probleme, trebuiau sa fie pe scena si sa
      joace pentru noi. Merita sa fim si noi alaturi de ei.
      Va invit sa va lasati opiniile si pe site-ul meu, unde am creat o rubrica
      speciala dedicata acestui proiect de lege. Chiar daca nu este mult, dar dupa
      parerea mea nimic nu se compara cu doua, trei vorbe de incurajare adresate
      artistilor nostrii in aceste momente dificile.

      Attila Peuker, Timisoara.

      >From: Laura Munteanu <laura03_munteanu@...>
      >To: operanb@yahoogroups.com
      >Subject: Re: [operanb] Intrebare
      >Date: Thu, 27 May 2004 12:07:15 -0700 (PDT)
      >

      >Buna ziua.
      >
      >Va rog sa-mi permiteti sa-mi cer iertare daca cumva v-am jignit, sau v-am
      >creat o imagine proasta despre mine. Am fost acuzata (spun eu, pe nedrept)
      >ca m-am laudat. Am facut o prostie si am citit reactia �colegilor� nostri.
      >Spuneau unii ca ma laud. Defapt doar CINEVA a lansat aceasta teorie, iar
      >restul au sarit ca �soricelul pe branza� si au dezvoltat-o. Dar la ce sa ma
> [...]

      Add photos to your messages with MSN 8. Get 2 months FREE*.
      http://join.msn.com/?page=features/featuredemail
    • Florin Mihailescu
      Message 2 of 2 , Jun 4 4:17 AM
        Stimate D-le Peuker,
        Ma surprinde acest demers chiar acum inaite de alegeri
        Inseamna ca strategilor PSD nici macar de asta nu le
        pasa.Nu ca nu ma astept la orice aberatie in domeniul
        cultural din partea actualei guvernari.Sigur ca sint
        f. multi care sint contra unui asemenea proiect, care
        de altfel nu a fost mediatizat.Se merge pe sest si ne
        trezim cu aplicarea legii.O noua mare rusine pt.Dl
        Ministru al culturii,care mai are tupeul sa sustina ca
        face ceva pentru cultura.Poate pentru cult..al
        personalitatii ca pe timpuri.Si mai au tupeul sa
        sustina ca a fost revolutie si sa beneficieze de tot
        ce vor.RUSINE LOR!
        in orice alt mod in care imi pot manifesta
        dezaprobarea cu acest proiect, o voi face.
        Cu stima pt.Dvs.D-le Peuker,
        Florin Mihailescu-Bucuresti Email:florinmihailescu@...

        Friends. Fun. Try the all-new Yahoo! Messenger.
        http://messenger.yahoo.com/