Pentru domnul Popescu

  • Peuker Attila
    Message 1 of 3 , May 2, 2004
      V-am citit scrisoarea cu atentie si sincer ma surprinde cata atentie dati
      dumneavoastra acelor pareri.

      Desigur fiecare om are dreptul la exprimarea unei pareri, insa fara sa-l
      jigneasca pe celalat, lucru care din pacate se intampla cam des pe acolo.
      Chiar acum am citit o luare de cuvant pe acel forum si spunea un domn ca
      �Placerile nu se discuta�, dar ce interesant ca admiratia mea fata de Opera
      Metropolitan, Placido Domingo, James Levine, Nicolae Herlea, etc� s-a
      dezbatut de zeci de ori si s-a criticat vehement pe acel forum. (am citit si
      o critica dura referitoare la celebrul nostru bariton, Nicolae Herlea. Ce sa
      mai comentez?! Daca nici domnul Herlea nu a avut voce si tehnica buna?!?!).

      In orice caz va multumesc pentru cuvintele de lauda si pentru sustinere.
      Desigur si in continuoare voi mai scrie pe site despre Metropolitan si
      transmisiunile sale, pentru ca CRED in ele. Am fost numit la un moment dat
      �foarte tanar�. Nu stiu cati ani a avut persoana care a afirmat acest lucru,
      insa probabil avea o gandire veche, gen: �tineretul din ziua de azi, nu stie
      nimic�. Dar nu este asa. Chiar daca sunt tanar, nu inseamna ca nu pot
      aprecia ceva bun si ceva de calitate.

      Dar cum au spus-o chiar dansii: �Placerile nu se discuta�.

      Cu respect Attila Peuker.

      MSN 8 with e-mail virus protection service: 2 months FREE*
    • teo popescu
      Message 2 of 3 , May 5, 2004
        Stimate domnule Peuker,

        Pana acum nu am intrat in aceasta discutie despre celalalt forum si despre gusturile muzicale ale celor care dezbat "probleme importante legate de muzica" acolo. Imi permit totusi sa imi dau acum cu parerea si sa imi exprim sustinerea fata de dumneavoastra si fata de initiativa dumneavoastra cu site-ul de opera(care este foarte interesant si util pentru un meloman).
        Aceste discutii despre care tot vorbiti(inclusiv cea pe care am citit-o intr-un reply de-al dumneavoastra catre o doamna de acolo) mi se par o dovada clara de analfabetism cultural, in momentul in care se discuta despre arta se aplica maxima "de gustibus non disputandum", dupa parerea mea opiniile unor amatori nu trebuie exprimate cu o vehementa care proiecteaza imediat in penibil: lozinci de genul "Domingo e un nimic" si altele. Oamenii astia, din cate am vazut, au un exces de zel pe care il tot exprima in moduri din astea penibile, care deranjeaza, isi permit chiar sa insulte. Oamenii care iubesc arta cu adevarat, deci tot ceeea ce tine de estetic, nu se exprima niciodata asa.
        Iar chestiunea legata de varsta, pot sa va spun ca sunt o multime pe forum (aici) care sunt mai mici decat dumneavoastra (de exemplu eu am 17 ani), nu are nici o legatura cu imensa pasiune pentru opera care ne transforma pe toti in autodidacti. Deci, sunt de acord cu dumneavoastra si cu domnul Popescu. Si eu va adresez aceleasi cuvinte ca si dansul, continuati cu site-ul, cu informatiile despre Metropolitan, pentru ca sunt multi care apreciaza munca dumneavoastra.

        Cu multumiri, Teo

      • Luminita Berechet
        Message 3 of 3 , May 5, 2004
          Buna ziua.

          Nu am vazut decat cateva din luarile de pozitie din acel site. Poate ca trebuie intr-adevar sa ne ferim de unele site-uri nocive.

          Sunt multumita ca sunteti de acord cu opinia mea in legatura cu marea soprana care este astazi Angela Gheorghiu.

          Batjocura... Batjocura pare la ordinea zilei, astazi, in lume. Dar ea nu va cuceri niciodata nici-o inima si nici respect nu va aduce celui care batjocoreste, precum nici celui batjocorit.

          Luminita Berechet