"Traviata" cu Roxana Briban

  • Luminita Berechet
    Message 1 of 4 , Jan 6 10:15 AM
      La Multi Ani !

      Un eveniment asteptat de multi melomani a fost o noua reprezentie a "Traviatei" cu Roxana Briban in rolul titular.

      Roxana Briban a mai crescut in voce, volum si coloratura. Din nefericire, SI in volumul corporal, ceea ce o face o Violetta greoaie. Dar, cum pe noi ne intereseaza vocea si nicidecum blondul parului, suntem, desigur, foarte multumiti ca o avem pe Roxana Briban la ONB.

      Desi, Felicia Filip isi are sarmul si experienta dumneaei in acest rol.

      Nu mai comentam prestatia lui Florin Diaconescu in rolul lui Alfredo: el a fost un tenor bun, in cariera sa, si ramane un interpret excelent, dar varsta macar si deja isi spune cuvantul. Germont - Stefan Ignat, cu prestatia dumisale personala si vocea si farmecul de asemenea personale, foarte atractive publicului (mie personal mi-a ramas gandul la un proaspat absolvent sau student de la clasa prof. Ionel Voineag, pe care l-am laudat in acest grup in stagiunea trecuta, si am fost aspru criticata ca am indraznit, asa ca nu mai zic, acum, nimic).

      Urmeaza o luna ianuarie, plina in spectacole, in principiu dintre cele obisnuite, plus o Aida etc. etc. Sa speram ca nu va veti precupeti eforturile in a va destainui aici impresiile. Nu de alta, dar monologurile mele in mod sigur incep sa agaseze, macar pe unii ...

      L.B.
    • Radu Rotarescu
      Message 2 of 4 , Jan 7 4:31 AM
        Doamna Berechet ,
        A remarca un asemenea amanunt legat de volumul corporal , sau cum v-ati
        exprimat dumneavoastra mi se pare cel putin o surpriza extrem de proasta
        din partea unui meloman ca LB ,si sincer nu ma asteptam!!!!
        Interpretarea Roxanei Briban din Traviata despre care vorbeati a fost a
        unei adevarate DIVE!!!Dintre toate Violettele pe care ni le-a oferit as
        situa-o pe cea din 28 dec in top!! Vocea a sunat incredibil tot
        spectacolul, cu momente paroxistice, duetul cu baritonul , actul final
        pe mine m-au socat desi cunosc ce poate face aceasta soprana pe scena!!!
        Aria sempre libera a fost cantata ca niciodata!!! Iar jocul scenic a
        fost cutremurator de la inceput si pana la sfarsit!!daca vi se pare RB o
        Violetta "greoaie", nu aveti decat sa mergeti la traviatele preferatei
        dumneavoastra ca sa auziti incredibile tipete!!(asta in cazul in care
        vor mai fi!)
        Si va urez toate cele bune , acelasi,
        Radu.
        Si va mai spun un amanunt RB in cei patru ani de cariera a cantat deja
        peste 50 de traviate , nu mai vorbim despre celelalte roluri!!

        Xnet scaneaza automat toate mesajele impotriva virusilor folosind RAV AntiVirus.
        Xnet automatically scans all messages for viruses using RAV AntiVirus.

        Nota: RAV AntiVirus poate sa nu detecteze toti virusii noi sau toate variantele lor.
        Va rugam sa luati in considerare ca exista un risc de fiecare data cand deschideti
        fisiere atasate si ca MobiFon nu este responsabila pentru nici un prejudiciu cauzat
        de virusi.

        Disclaimer: RAV AntiVirus may not be able to detect all new viruses and variants.
        Please be aware that there is a risk involved whenever opening e-mail attachments
        to your computer and that MobiFon is not responsible for any damages caused by
        viruses.
      • Viorel Badiceanu
        Message 3 of 4 , Jan 7 10:29 AM
          A propos de volumul cantareatilr (cel fizic) imi amintesc de o gluma (nu stiu daca a fost reala) in care se povestea de "Boema" cu Caballe si Pavarotti si se amintea rezistenta mobilierului de d├ęcor...
[...]

          For more information: http://www.operanb.ro/
          Post message: operanb@yahoogroups.com
          Subscribe: operanb-subscribe@yahoogroups.com

          Pentru mai multe informatii: http://www.operanb.ro/
          Trimitere mesaje: operanb@yahoogroups.com
          Inscriere: operanb-subscribe@yahoogroups.com

          Yahoo! Groups Links

          To visit your group on the web, go to:

          Your use of Yahoo! Groups is subject to:
          http://docs.yahoo.com/info/terms/

        • andreea s.
          Message 4 of 4 , Jan 10 10:28 AM
            Desi nu am mai intervenit de mult timp in discutiile acestui grup, am urmarit cu atentie tot ce s-a scris si am apreciat parerile doamnei Berechet (si nu numai). Dar de fiecare data exista anumite teme care sunt atinse din exces de zel si care lasa un gust amar. Conteaza chiar asa de mult in ce "domeniu" a crescut o soprana ( in general, un artist) atata vreme cat nu este vorba de o chestiune strict profesionala? Ce rost are sa reflectezi asupra unor lucruri care nu au nimic de a face cu evolutia de pe scena? Nu ma refer strict la numele care a fost pomenit de doamna Berechet. Daca ar fi sa stam cu lupa si sa observam fiecare defect al scumpilor si "perfectilor" artisti ai Operei Romane, am ajunge la concluzia ca de fapt noi nu asistam la spectacole de opera ci la un show al personajelor din "Cartea Junglei". Sau poate gresesc...

            Va urez un An Nou cu bucurie si un kilogram fericit!