aktualisat Novial Lexike

  • Darwood Horace
    Message 1 of 2 , Apr 7, 2005
      Aktualisat Novial Lexike bli trovar che li sektion Files:

      Li sektion inter S e Y (fin) es kontrolat.

      Dave
    • Bruce R. Gilson
      Message 2 of 2 , Apr 14, 2005
        --- In novial-discussion@yahoogroups.com, "Darwood Horace"
        <silent_q@h...> wrote:

        > Aktualisat Novial Lexike bli trovar che li sektion Files:

        > Li sektion inter S e Y (fin) es kontrolat.

        I took a little look at this; is this supposed to be a dictionary for
        an updated Novial, as opposed to simply an online version of the 1930
        NL?