ikneumon

  • CppGuy
    Message 1 of 8 , May 11, 2013
      Quum es "ikneumon?"
    • Kjell Rehnström
      Message 2 of 8 , May 11, 2013
        CppGuy skrev 2013-05-12 07:24:

        > Quum es "ikneumon?"

        Li ikneumon es un animal ke manja
        oves del krokodiles. Lu es li sol
        representant del mangustes in
        Afrika. Sekun li sved wikipedia lu
        existe anke in Europa, ma maxim in
        Afrika.

        Kjell R
      • CppGuy
        Message 3 of 8 , May 11, 2013
          Me non komprenda. Kel vorde in altri lingue?

          --- In novial-discussion@yahoogroups.com, Kjell Rehnström <cellus38@...> wrote:

          > CppGuy skrev 2013-05-12 07:24:
          > >
          > > Quum es "ikneumon?"
          > >

          > Li ikneumon es un animal ke manja
          > oves del krokodiles. Lu es li sol
          > representant del mangustes in
          > Afrika. Sekun li sved wikipedia lu
          > existe anke in Europa, ma maxim in
          > Afrika.
          >
          > Kjell R

        • Rosto
          Message 4 of 8 , May 11, 2013
            CppGuy ha resiva ban che Google.

            --- In novial-discussion@yahoogroups.com, "CppGuy" <cppguy@...> wrote:

            > Me non komprenda. Kel vorde in altri lingue?
            >
            > --- In novial-discussion@yahoogroups.com, Kjell Rehnström <cellus38@> wrote:
            > >
            > > CppGuy skrev 2013-05-12 07:24:
            > > >
            > > > Quum es "ikneumon?"
            > > >

            > > Li ikneumon es un animal ke manja
            > > oves del krokodiles. Lu es li sol
            > > representant del mangustes in
            > > Afrika. Sekun li sved wikipedia lu
            > > existe anke in Europa, ma maxim in
            > > Afrika.
            > >
            > > Kjell R

          • Kjell Rehnström
            Message 5 of 8 , May 12, 2013
              Lum es /Herpestes ichneumon
              /anglim: Egyptian mongoose
              germanim: der (das) Ichneumon
              fransim: le rat des pharaons
              svedim: faraoråtta, faraokatt
              rusim: фараонова крыса
              esperantim: ikneŭmono
              Kjell R
              CppGuy skrev 2013-05-12 08:03:

              > Me non komprenda. Kel vorde in
              > altri lingue?
              >
              > --- In
              > novial-discussion@yahoogroups.com
              > <mailto:novial-discussion%40yahoogroups.com>,
              > Kjell Rehnström <cellus38@...>
              > wrote:
              > >
              > > CppGuy skrev 2013-05-12 07:24:
              > > >
              > > > Quum es "ikneumon?"
              > > >

              > > Li ikneumon es un animal ke manja
              > > oves del krokodiles. Lu es li sol
              > > representant del mangustes in
              > > Afrika. Sekun li sved wikipedia lu
              > > existe anke in Europa, ma maxim in
              > > Afrika.
              > >
              > > Kjell R

            • Bruce R.Gilson
              Message 6 of 8 , May 12, 2013
                --- In novial-discussion@yahoogroups.com, Kjell Rehnström <cellus38@...> wrote:

                > CppGuy skrev 2013-05-12 07:24:
                > >
                > > Quum es "ikneumon?"
                > >

                > Li ikneumon es un animal ke manja
                > oves del krokodiles. Lu es li sol
                > representant del mangustes in
                > Afrika. Sekun li sved wikipedia lu
                > existe anke in Europa, ma maxim in
                > Afrika.
                >
                > Kjell R

                Actually, there are two possibilities. The term "ichneumon" in English refers to the mongoose, and also to a wasp.
              • Kjell Rehnström
                Message 7 of 8 , May 12, 2013
                  Bruce R.Gilson skrev 2013-05-12 13:25:

                  > --- In
                  > novial-discussion@yahoogroups.com
                  > <mailto:novial-discussion%40yahoogroups.com>,
                  > Kjell Rehnström <cellus38@...>
                  > wrote:
                  > >
                  > > CppGuy skrev 2013-05-12 07:24:
                  > > >
                  > > > Quum es "ikneumon?"
                  > > >

                  > > Li ikneumon es un animal ke manja
                  > > oves del krokodiles. Lu es li sol
                  > > representant del mangustes in
                  > > Afrika. Sekun li sved wikipedia lu
                  > > existe anke in Europa, ma maxim in
                  > > Afrika.
                  > >
                  > > Kjell R
                  > >

                  > Actually, there are two
                  > possibilities. The term
                  > "ichneumon" in English refers to
                  > the mongoose, and also to a wasp.

                  Es omnitem novi koses tu aprenda.
                  Me savad solim pri li "mongoose"!

                  KjR
                • Bruce R.Gilson
                  Message 8 of 8 , May 12, 2013
                    --- In novial-discussion@yahoogroups.com, Kjell Rehnström <cellus38@...> wrote:

                    > Bruce R.Gilson skrev 2013-05-12 13:25:
                    > >

                    > > --- In
                    > > novial-discussion@yahoogroups.com
                    > > <mailto:novial-discussion%40yahoogroups.com>,
                    > > Kjell Rehnström <cellus38@>
                    > > wrote:

                    > > > Li ikneumon es un animal ke manja
                    > > > oves del krokodiles. Lu es li sol
                    > > > representant del mangustes in
                    > > > Afrika. Sekun li sved wikipedia lu
                    > > > existe anke in Europa, ma maxim in
                    > > > Afrika.
                    > > >
                    > > > Kjell R
                    > > >

                    > > Actually, there are two
                    > > possibilities. The term
                    > > "ichneumon" in English refers to
                    > > the mongoose, and also to a wasp.
                    > >
                    > Es omnitem novi koses tu aprenda.
                    > Me savad solim pri li "mongoose"!
                    >
                    > KjR

                    And I was only familiar with the insect, until I looked it up in Wikipedia!