Re: [noropatoloji] nöropatoloji çalışm a grubuna duyuru

  • özlem canöz
    Message 1 of 14 , Jul 9, 2013
      Suheyla'cım,
      Sempozyuma ben de katılmak istiyorum.
      Sevgiler
      Özlem Canöz

      From: Süheyla Bozkurt <suheylabozkurt@...>
      To: nöropatoloji grup <noropatoloji@yahoogroups.com>
      Sent: Thursday, June 27, 2013 9:33 AM
      Subject: [noropatoloji] nöropatoloji çalışma grubuna duyuru

      Değerli Nöropatoloji Çalışma Grubu Üyeleri,
      Daha önce duyurusunu yaptığımız 1-2 Kasım 2013 de yapılacak olan Multidisipliner  Nöroonkoloji Sempozyumu  için Sempozyum Düzenleme Komitesi ile yaptığımız görüşmeler sonucunda -sınırlı sayıda olmakla birlikte- sadece katılım ücretlerinin (yol ve konaklama hariç) karşılanması konusunda bize yardımcı olabileceklerini bildirmişlerdir. Bu nedenle katılmayı düşünen üyelerimizin Temmuz ayı sonuna dek katılım durumlarını bize bildirmelerini rica ediyoruz.
      2013-14 yılı içinde Nöropatoloji Çalışma Grubu toplantılarımızın ilkini Multidisipliner Nöroonkoloji Sempozyumunda,  diğerlerini ise Ankara’da ocak ya da şubat ayında (sömestir tatili dışı), ve  Denizli toplantısında konuşulduğu gibi Manisa’da Mayıs ayı başında gerçekleştirmeyi düşünüyoruz. Toplantıların konu başlığı için önerilerinizi bekliyoruz.

      Sevgilerimizle,
      Nöropatoloji Çalışma Grubu Başkanı Prof. Dr. Büge Öz adına,

      Dr. Süheyla Bozkurt

    • dilek yavuzer
      Message 2 of 14 , Aug 24, 2013
        Sevgili Süheyla, biraz geç bildiriyorum ama  1-2 kasım'da yapılacak Multidisipliner Nöroonkoloji Sempozyumuna ben de katılmak istiyorum. Sevgiler

        Dr. Dilek Yavuzer