SV: [norklubb] Sterk økning av litauisk kriminalitet i Norge

  • Rolf
    Message 1 of 7 , Apr 14, 2006
      den er grei; du får det i dag

      Rolf

      -----Opprinnelig melding-----
      Fra: norklubb@yahoogroups.com [mailto:norklubb@yahoogroups.com]På vegne
      av Lars Bryne
      Sendt: 14. april 2006 11:02
      Til: norklubb@yahoogroups.com
      Emne: RE: [norklubb] Sterk økning av litauisk kriminalitet i Norge

      Er klar over sovjettidens kultur for smånasking, svindel, kreativ bokføring
      og andre hverdagsaktiviteter. Mitt poeng er at vi som Nordmenn enkelt må
      kunne tilpasse oss denne kulturen og dermed ikke være dårligere på
      statistikken i Litauen, enn hva Litauerne er i Norge.
      Det kan umulig være så vanskelig.

      Lars.