692FW: Norge - Litauen

  • Jan S. Krogh
    Jun 29, 2006
      From: Carl Thomas Carlsten
      Sent: 19. juni 2006 15:30
      To: Jan S. Krogh
      Subject: Re: Norge - Litauen

      Hei Jan!

      Vi er midt opp forberedelsene til tredje og avsluttende begivenhet i
      samarbeidet mellon Skien vest rotary klubb, Kauno Tauras Rotary Clubas,
      Skien pedagogisk-psykologiske kontor og Kaunas Abiliteringssenter.

      Det arrangeres en litauisk-norsk fagkonferanse i Kaunas 20. - 23.
      september, 2006.
      Emnet er: "The integration of children with special needs into society.
      Norwegian experiences and Lithuanian perspectives".

      Vi kommer ned med en delagasjon på ca 40 personer.
      De fleste er fagpersoner, deriblandt en liten gutt, Tobias, med Downs
      syndrom og mammaen og pappaen hans.
      Reste er rotarianere med ledsagere.

      Med i delegasjonen er også  en journalist fra avisa Varden (størst i
      Telemark).

      Jeg tillater meg å sende deg program og deltakerliste
      til din informasjon.

      beste hilsen
      carl thomas
      Carl Thomas Carlsten, Dr.philos