((Teray Bin - Tuj Say Juda))

  • Neeraj Sharma
    Message 1 of 3 , Jan 3, 2007

      (LOVE)
      L = Life became so beautiful from the day you took my heart away.
      O = Once you were a stranger and now you are my soul.
      V = Very special are those stoler smiles & glances.
      E = Each moment spend with you has given sweet memories for the life time to me.
      .

      From Neeraj Sharma
      Mail Me at

    • Neeraj Sharma
      Message 2 of 3 , Jan 4, 2007
      • Teray Bin - Tuj Say Juda

        Kion teray bin mein aik pal ab reh nehi pati
        Teri ssoch, tera khial
        hay mere dil ko tarpata

        Teri pyaari batoon say milay meri dil ko sakoon
        Mujhe ishq hay teri zaat say ya koi or janoon

        Ho jati he tere anay say meri dunya jag-mag
        Tere jatay hee har tarf andhera chata Hai

        Dil to rehta din bher teri yaddon mein maghen
        aab na ho gi shaied issay kisi aur say lagan.

        Yeh fasle yeh doorian yeh nit-naee majborian
        Teray bin, tuj say juda, ab aik pal bhee jeeya nahee Jata

        Image by FlamingText.com

        (LOVE)
        L = Life became so beautiful from the day you took my heart away.
        O = Once you were a stranger and now you are my soul.
        V = Very special are those stoler smiles & glances.
        E = Each moment spend with you has given sweet memories for the life time to me.
        .

        From Neeraj Sharma
        Mail Me at

      • sonali agrawal

[...]