Vorbe de duh ... sexoase :-)

  • Adrian Trasca
    Message 1 of 1 , Nov 1, 2004
      Cunoasteti "privirea aceea" pe care o au femeile cand vor sa faca sex?
      Nici eu."
      Steve Martin

      Sa faci sex e ca si cum ai juca bridge. Daca n-ai un partener bun, ar fi
      bine
      sa ai o mana buna."
      Woody Allen

      Exista cateva dispozitive care cresc dorinta sexuala, in special la
      femei.
      Cel mai important dintre acestea este Mercedes-Benz 500 SL."
      Lynn Lavner

      Sexul este unul din cele noua motive pentru reincarnare. Celelalte opt n
      -au
      importanta."
      George Burns

      Femeile sunt capabile sa mimeze orgasmul. Barbatii pot mima o intreaga
      relatie."
      Sharon Stone

      Mama mea n-a sesizat niciodata nimic ironic in a ma numi "son-of-a-bitch".
      Jack Nicholson

      Femeile au nevoie de un motiv ca sa faca sex. Barbatii au nevoie numai de
      un
      loc unde s-o faca."
      Billy Crystal

      Potrivit unor cercetari recente, femeile spun ca se simt mai comfortabil
      daca
      se dezbraca in fata unui barbat, decat daca ar face-o in fata unei femei.
      Aceasta din cauza ca femeile sunt foarte critice, in timp ce barbatii sunt
      doar
      recunoscatori."
      Robert DeNiro

      In loc sa ma recasatoresc, mai bine imi gasesc o femeie care sa nu-mi
      placa
      si-i dau pur si simplu o casa."
      Rod Stewart

      http://messenger.msn.com/