Incredibil sau normal ?

  • Adrian Trasca
    Message 1 of 2 , Jul 3, 2004
      420.000.000 de lei, restituiti de un taximetrist

      Adrian Popa, taximetrist in Alba-Iulia, a devenit in aceste zile eroul
      orasului, dupa ce le-a inapoiat unor clienti o suma considerabila. Cu banii
      respectivi - 300 de milioane de lei si 3.000 de euro - ar fi putut sa-si
      cumpere o garsoniera in centru sau un apartament cu doua camere la marginea
      orasului.
      Miercuri seara, Adrian Popa, care lucreaza pentru firma de transport �Florea
      Taxi�, luase doi clienti, un barbat si o femeie, de pe o strada din
      cartierul Cetate si ii lasase linga Hotelul Parc, in centrul orasului.
      La scurt timp, taximetristul a observat in masina o borseta. �Era intre
      scaunele din fata si parea foarte plina. Am hotarit sa ma intorc�, isi
      aminteste Adrian Popa. A deschis borseta pentru a vedea daca aceasta contine
      documente care sa-l ajute sa-i gaseasca pe pagubasi si a ramas trasnit. In
      ea se afla o mica avere: 3.000 de euro si 300 de milioane de lei
      (aproximativ o jumatate de miliard de lei), alaturi de un buletin de
      identitate si de un pasaport pe numele unei femei, Vasile Petruta din
      Cimpeni.

      �Nici voce nu mai aveam�
      Fara a ezita, Adrian Popa s-a intors la hotelul unde ii lasase pe clienti.
      �Cind am vazut citi bani sint in borseta, am incercat sa anunt dispeceratul,
      dar nici voce nu mai aveam. Ma intreba dispecera, ce ai, ti-e rau? Nici un
      moment nu m-am gindit sa pastrez banii. Nu-mi putea trece asa ceva prin
      cap�, povesteste Adrian Popa.
      Cind a ajuns la hotel, i-a vazut pe cei doi la o terasa. Discutau linistiti,
      ca si cum nimic nu s-ar fi intimplat. I-a strigat. Unul dintre barmani isi
      aduce aminte ca, la inceput, cei doi s-au aratat iritati. �Ce, ba, nu ti-am
      platit cursa?�, a intrebat barbatul. Taximetristul i-a intrebat daca nu au
      uitat nimic in masina. In clipa aceea, femeia s-a albit la fata. Nu a mai
      putut sa spuna nimic, nici macar dupa ce Adrian Popa i-a inapoiat borseta.
      Doar barbatul a reusit sa ingaime un �Multumesc� si sa-i strecoare o
      bancnota albastra, de un milion de lei.

      Recompensat si de conducerea firmei
      Pentru Adrian Popa, intimplarea de miercuri nu e singulara, dar ramine cea
      mai spectaculoasa. Nu de mult, dupa o cursa, a gasit in masina un telefon
      mobil de ultima generatie, in valoare de 25 de milioane de lei. Desi s-a
      bucurat mult cind a primit aparatul inapoi, clientul nu l-a recompensat pe
      sofer decit cu 25.000 de lei, cu doua mii de lei mai mult decit costase
      cursa. De altfel, cei de la firma la care lucreaza Popa se lauda ca bunurile
      clientilor sint in cea mai deplina siguranta, acest lucru facind parte din
      politica lor. Directorul executiv Cornel Florea spune ca au fost numeroase
      cazuri in care soferii lui au inapoiat telefoane celulare, portofele, chei,
      carduri bancare. Niciodata insa o suma atit de mare. �Adrian Popa a si fost
      recompensat de conducerea firmei, cu o prima de un milion de lei, pentru
      corectitudine�, ne-a declarat Florea.

      Tired of spam? Get advanced junk mail protection with MSN 8.
    • Alexei Florescu
      Message 2 of 2 , Jul 4, 2004
        Adrian si toti care asculta,
        E incredibil ce s-a intimplat, nu e normal in conditiile saraciei de aici,
        hai sa le semnalamm intr-un fel adimiratia noastra. Se poate?
        Alexei

[...]

        Pentru inscriere, mergeti la adresa:
        http://www.rimo.ro/adtrasca/mz_inscriere.htm
        sau trimiteti un mesaj la: