Maximele zilei

  • Adrian Trasca
    Message 1 of 39 , Apr 8 2:08 PM
      Maximele zilei

      Caiet cu subiecte (Tudor Octavian)

      � La un sirb, care tine un magazin in Bucuresti, a venit un tigan sa-i ceara
      taxa de protectie. Sirbul i-a vorbit tiganului asa: "Aoleu, sa moara ma-ta,
      ce m-ai speriat! Sa stii ca eu sint un om tare fricos. Iar fricosii fac
      numai prostii. Tu vii sa-mi iei banii iar eu, de frica, in loc sa platesc ca
      toata lumea, bag cutitu-n tine. Acum, nu mi-e de mine ca intru la puscarie.
      Dar ce vina ai tu sa mori si ce vina au copiii tai, sa ramina fara tata!
      Daca vrei taxa de protectie, du-te la romani, ca-s curajosi!"
      � Spectacolele cu mii de tineri ingramaditi pe un stadion cu credinta ca-s,
      in sfirsit, liberi sint dovada ca si viata de gloata a devenit o chestiune
      de individualitate.

      O baba intra intr-o farmacie:
      - Vreau si eu 10 pastile de acid acetilsalicilic!
      - Adica vreti sa spuneti aspirine!
      - Da, maica, asa, ca ma incurca denumirile astea ale dumneavoastra!

      Tired of spam? Get advanced junk mail protection with MSN 8.
    • Liviuk D
      Message 39 of 39 , Nov 28, 2011
        Din gandirea lui Tom Hodgkinson  (Ghidul lenesului - Mic tratat pentru lenesi rafinati)

        „Ce bine e sa nu faci nimic, si asta foarte incet, si daca se poate si pe bani.“

        :)