Serbia in sport in prezent

  • Adrian Trasca
    Message 1 of 6 , Mar 1 9:51 AM

      Serbia in sport in prezent

      Intamplator, mi-au ramas pe retina anumite informatii. Apoi, fara sa "sap" prea mult, am cautat si am gasit urmatoarele date, pe care m-am gandit sa le adun intr-un mesaj:

      19.09.2011: Serbia este noua campioană europeană la volei masculin

      Serbia a devenit pentru a doua oară în istorie campioană europeană la volei masculin

      3.10.2011: Serbia, campioană europeană la volei feminin

      29.01.2012: Serbia, noua campioana europeana la polo

      Sarbii au in palmares al cinci titluri europene, dupa cele din 2003 si 2006, castigate ca Serbia & Muntenegru, si 1991 si 2001, castigate sub numele de Iugoslavia.

      29.01.2012: Serbia, vicecampioana europeana la handbal masculin

      Tenis masculin

      Novak Djokovici, numărul 1 mondial.

      Janko Tipsarevici, fost numărul 9 mondial.

      Tenis feminin

      Ana Ivanovici, fosta numărul 1 mondial.

      Jelena Jankovici, fosta numărul 1 mondial.

      Tenis pe echipe

      Serbia, castigatoare Cupa Davis 2010.

      Deci, in prezent, Serbia, o natiune cu 7 milioane de locuitori, adica de 3 ori mai putin decat Romania, unde conditiile economice sunt cam aceleasi cu ale noastre, SERBIA ESTE CAMPIOANA EUROPEANA LA VOLEI FEMININ, VOLEI MASCULIN, POLO SI VICECAMPIOANA EUROPEANA LA HANDBAL MASCULIN ??? Si are performante in tenis la care noi, romanii, nici nu visam ?

      Performante la Mondiale:

      La volei feminin, Serbia a ocupat locul 3 la ultimul Campionat Mondial!!! Si tot locul 3 la volei masculin! "Doar" locul 4 la baschet masculin! Si vicecampioana mondiala la polo, dupa ce in 2009 castigase titlul mondial!

      Pe 29 ianuarie 2012, Serbia a castigat Campionatul European de Polo, titlul de vicecampioana europeana de handbal feminin si, prin Novak Djokovici, primul titlu de Grand Slem al anului, Australian Open.

      Adrian

      PS: Pe 21/22 martie si 24/25 martie, Romania intalneste Serbia la handbal feminin. Este unul dintre putinele sporturi de echipa la care ii batem pe sarbi ... Sau sa asteptam meciurile ?!?

    • Adrian Trasca
      Message 2 of 6 , Mar 1 9:58 AM
        Ca sa raspund tot eu ... nici nu e de mirare ca noi suntem varza fata de sarbi, atata timp cat la noi se incurajeaza sa fii balena, nu sirena ...

        Adrian

        PS: Ma bucur ca al meu comentariu a picat de 1 martie ... Poate a trezit vreo balena! :D ;-)

        From: adrian_trasca@...
        To: adrian_trasca@...
        CC: mz@yahoogroups.com; universitateacraiova@yahoogroups.com; handbalclub@yahoogroups.com
        Subject: Serbia in sport in prezent
        Date: Thu, 1 Mar 2012 19:51:49 +0200

        Serbia in sport in prezent

      • l.rebeca@yahoo.com
        Message 3 of 6 , Mar 1 10:05 AM
          Într-adevăr aia e problema in sportul nostru

          Sent from my iPhone

          From: adrian_trasca@...
          To: adrian_trasca@...
          CC: mz@yahoogroups.com; universitateacraiova@yahoogroups.com; handbalclub@yahoogroups.com
          Date: Thu, 1 Mar 2012 19:51:49 +0200

          Serbia in sport in prezent

[...]

        • Elena Albu
          Message 4 of 6 , Mar 1 10:19 AM

            Baieti, e rau cu sportul si cu toate celelalte.

            Si apropo, nu e bine intotdeauna sa fi sirena.

            O seara pe masura asteptarilor.

            PS. Imi faceti viata mai frumoasa!

            “Daca ceea ce primesti iti poate fi furat, cine are puterea sa iti fure ceea ce daruiesti?”

            Antoine de Saint-Exuperyy

          • Tender Emilia
            Message 5 of 6 , Mar 2 1:25 AM
              Poate se trezeste si vreun porculet!!!

              From: adrian_trasca@...
              To: adrian_trasca@...
              CC: mz@yahoogroups.com; universitateacraiova@yahoogroups.com; handbalclub@yahoogroups.com
              Date: Thu, 1 Mar 2012 19:51:49 +0200

              Serbia in sport in prezent

              Message 6 of 6 , Mar 2 12:56 PM
                Da, desigur! Mesajul e la fel de valabil si pentru barbati, mai ales pentru aceia care se lauda cu burtoaca lor si cu cat au "investit" in ea!

                Adrian