Bancul zilei

  • Adrian Trasca
    Message 1 of 34 , Jan 9, 2012
      Un om, pleaca de la serviciu in pauza de masa, si, grabit, da o fuga la banca sa plateasca o factura.
      Ajunge la banca, intra si vede fericit ca nu mai e nimeni…
      Se apropie de ghiseu:
      - Buna ziua… am de platit o factura, va rog!
      Casierita:
      - Va rog sa va intoarceti la coada, si sa va asteptati randul, ca toata lumea…
      Omul nostru, nedumerit, se uita in jur, iese din banca, apoi intra din nou, tot nimeni… asteapta putin, apoi merge la casierie:
      - Buna ziua… am de platit o factura, va rog.
      Casierita il invita iar sa astepte la coada pana-i vine randul… la care omul nostru se intinde peste ghiseu si-i arde o palma sanatoasa!
      Casierita, zbuciumata:
      - Cine-a dat?
      Omul nostru raspunde:
      - Nu stiu, nu vezi ce aglomeratie e aici?

    • Adrian Trasca
      Message 34 of 34 , Feb 25, 2013
        Până la urmă, s-a dovedit că bebeluşul pe care îl creşteam de două săptămâni nu era al meu. Cică a fost nu ştiu ce încurcătură la spital. Sincer să fiu m-am gândit şi eu la treaba asta... Eu mă dusesem acolo ca să-mi scoată gipsul.