La Caru' cu Bere

  • Adrian Trasca
    Message 1 of 1 , Nov 1, 2011
      Stirea e mai veche, am trimis-o la timp ... acum si adresa de pe youtube unde puteti vedea un rezumat

      Un happening mai putin obisnuit. Deghizați în ospătari, barmani sau simpli consumatori, artistii lirici ai Corului Operei Naționale Bucuresti au cântat, sâmbătă, 7 mai, orele 18.00, la… Caru’ cu Bere.
      Evenimentul, organizat de Asociația Friends of Opera, cu sprijinul Operei Naționale Bucuresti (ONB), se constituie într-o premiera pentru România. Friends of Opera, celebreaza astfel “Zilele Europene ale Operei”, sărbătorite pe tot continentul sub deviza “Young Ears”.

      http://www.youtube.com/watch?v=Vd6i6llYrHM&feature=related