A mai aparut o "meserie" in Bucuresti ...

  • Adrian Trasca
    Message 1 of 3 , Feb 1, 2011
      Am primit, retrimit, mi se pare plauzibil si am mai auzit vorbindu-se despre:

      Intamplare reala de aseara. Pe scurt: exista oameni care provoaca
      accidente pt a castiga bani. Nr inmatriculare IL 20 RLT.

      Salut,
      Ieri seara am avut nesansa sa ma intalnesc cu cei mai nenorociti oameni
      din tara asta: vanatorii de fraieri in trafic!

      Faptele: la iesire de pe o strada laterala in fata la metrou Aurel
      Vlaicu coloana, o masina imi lasa loc de iesire si imi face soferul semn
      sa ies; dupa ce ies cu jumatate de masina porneste si se loveste de
      masina mea.

      Ies din masina refuzand sa cred ca se poate intampla asta. Din masina
      cealalta coboara un tanar care nu zice nimic si se uita la masini. Eu
      cobor direct spre el: "Mai nenorocitule ma lasi sa intru si apoi dai in
      mine?" La care tipul foarte calm imi raspunde: "Nu te-am vazut!"

      Primul impuls este sa-i sparg fata. Tipul imi spune: "Trage la Petrom sa
      ne intelegem!"

      Trag la Petrom si ma duc la el pus pe fapte mari. Tipul imi spune foarte
      calm: "Hai la politie, nu mi-ai acordat prioritate, masina este
      inchiriata. Nu are rost sa ne complicam."

      Scoate actele masinii. Ma uit la masini: bara lui era varza, aripile
      indoite, un far frecat insa nu era spart. Ma uit la masina mea: nimic in
      partea stanga fata. Ma lamuresc ca plecand de la 50 de cm in viteza
      intai nu a apucat sa prinda viteza si a dat in cauciuc (norocul meu,
      roata era virata).

      Ii spun: "Nu cred ca faci asta. Masina mea nu are nimic. Dispari!" Tipul
      foarte linistit isi noteaza numarul masinii si imi spune: "Lasa ca ma
      cauti tu!" Uite ce mi-ai facut la masina! Noteaza-ti numarul meu!" Nu
      imi venea sa cred. Notez instinctiv: 0733 380 904, cartela probabil! Ma
      duc la masina lui si ma uit din nou: era imposibil ca din 50 de cm sa
      lovesti asa puternic. Ii spun in fata: "Masina a mai fost lovita!"

      Tipul recunoaste si imi spune deschis: "Masina este inchiriata, am Casco
      cu franciza de 99 Euro, facem pe jumatate. Imi dai 250 lei si este
      bine!" Sar in sus si protestez vehement. Urmeaza 5 minute de negocieri
      de genul: "Ma, te dau in judecatal! Vin dupa tine si nu scapi!" etc...

      Tipul bun cunoscator al legii imi spune: "Nu te mai agita! Nu ai acordat
      prioritate. Hai la Politie si ne lamurim." Imi dau seama ca are
      dreptate. Avea un martor (erau doi in masina, celalalt era probabil
      ajutorul daca lucrurile se incingeau) iar eu eram singur, nu acordasem
      prioritate si nu puteam demonstra ca m-a lovit intentionat.

      Trecem la negocieri: stilul cunoscut - unde lucrezi, dai si tu 150 lei
      si este bine. Ii spun ca nu ii dau bani fiindca este un nesimtit. Se
      urca in masina sa plece. Realizez ca nu este bine si il trag inapoi.
      Ofertez un cartus de tigari. Cere 2, Kent Blue. Ma abtin cu greu sa nu
      sar pe el. Urmeaza o alta discutie in care il fac sa inteleaga ca exista
      tigari mai bune in piata. Accepta pana la urma un cartus de tigari.

      Dupa ce ii dau cartusul, ii devin simpatic ca doara ne-am inteles si imi
      spune zambind: "Ai noroc ca nu ai nimic la masina, altfel as fi scos mai
      mult de la tine la politie!" Il intreb: "De ce esti asa sigur?"

      "Fiindca cu asta ma ocup! La fel cum tu te ocupi de vanzari, eu ma ocup
      de accidente usoare! In zilele bune fac si 1000 Euro pe zi!" Imi spune
      si reteta:
      - masina inchiriata din Fetesti cu asigurare casco (imi confirma ca este
      din Fetesti)

      - te plimbi la ora de varf pe inserat prin Bucuresti si alegi masini
      care vin de pe o strada cu cedeaza trecerea (doar soferul, mai sunt si
      variante cu frana brusca in coloana - masina era lovita si in spate) si
      ceva laterale

      - se castiga bine din asta: "Am avut si copii de politisti si smecheri!
      Nu tine nimic la politie!" imi spune tipul.

      Ii fac o poza la masina din fata. Sare ca ars! Ii spun ca vreau sa ma
      asigur ca nu o sa apara probleme. Recunoaste franc: "Boss, ne-am inteles
      doar. Stai linistit."

      Imi multumeste si dispare.

      Incep sa zambesc si imi spun ca a mai aparut o meserie in Bucuresti!
      Pazea domnilor soferi!

    • Marinela toth
      Message 2 of 3 , Feb 1, 2011
        Si de politisti imi e sila , habar nu au cum ii cheama cu buletinul in mana . Nu ar fi capabili sa deosebeasca o frauda nici cu inregistrare . Tara lui Papura Voda , e formata din fraieri si mai fraieri . Iar tampitii aia care sunt la conducere nu realizeaza ca doar cu legi asprea s-ar face cat de cat ordine . Cu conditia sa se si respecte . Si uite asa aia ce se cred smecheri  profita de pe urma putinilor romani onesti cu legea in mana .

        Message 3 of 3 , Feb 2, 2011

          Daca ai fi mers cu el la politie, cu atat mai mut ca nu aveai nimic, nu avea cum sa dovedeasca ca nu a mai avut accidetn cu masina aia.
          Separat de asta, daca tu u iti recunosteai vina, politistul nu putea sa ii ofere dovada de reparatii mai ales daca tu spuneai ca ii contesti procesul verbal in instanta.

          Mai aveai varianta sa mergi cu el la asigurare in ideea de amiabil. Sa ii zici ca da recunosti ca a fost vina ta si sa mergeti la asigurari ca iti recunosti vina iar acolo, sa descrii toata tarasenia si il mai luau si cei de la asigurari in vizor, deci ii usurari meseria, chiar iti recomand sa imprastii poza cu masina respectiva catre firmele de asigurari, dar ai grija sa nu te dea in judecata. ...
          Poate data viitoare, te mai gandesti inainte sa dai bani. Este adevarat ca adevarul este destul d egreu d edemonstrat, mai ales daca mai are si ceva martori, dar poti sa ii pui bete in roate, in asa fel incat nu o sa mai aiba prea mult timp de mizerii din astea.